AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har litt lyst til å farge øyenvippene mine i en skjønnhetssalong. Mine vipper ser veldig små ut uten mascara, og jeg får aldri tid om morgenen å bruke mascara. Noen som har prøvd dette som vet hvordan det er? Er det skadelig for vippene på noen måte? Jeg er redd for at fargen skal være så sterk for de at de detter av. Hvor lenge holder fargen? Ser det naturlig ut? Hvordan farges de? Er det farlig, at man kan få noe farge i øynene eller noe? Anonymous poster hash: c57d5...cd6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 det blir bra. Har gjort det tusen ganger på skolen. på andre og de har gjort det på meg. aldri fått farge i øye. og vi hadde akkurat begynt å lære det på det tidspunktet. Anonymous poster hash: 0f17b...42e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Hvor lenge varer fargen, og ser det naturlig ut? Faller vippene av pga dette? Anonymous poster hash: c57d5...cd6
Gjest Hyssingen Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Jeg farger de selv samtidig som jeg farger brynene. Varer ca tre uker på meg og det ser naturlig ut.
Harley Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Det ser naturlig ut, og varer i ca 4 uker. Når man farger vippene får man noen lapper under øynene, og så må man sitte med øynene lukket hele tiden (10 min ca). Man legger på godt med farge på vippene. Og så fjerner man med bomull etterpå. Noen opplever å få biiiiittelitt inn på øynene i det man fjerner fargen, men det går over med en gang når man skyller Det kan ikke sammenlignes med maskara da... Vippene blir jo ikke fyldigere, bare mørkere. Det er veldig svak farge, så du trenger ikke bekymre deg for at vippene skal falle av.
Monstrum Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Varer i ca fire uker hos meg. Farger en del på vinteren, og ellers foran litt større begivenheter. Tar ca 10 minutter, og du ligger bare der med øynene lukket. Har aldri fått noe inn på øyet, og hun jeg farger hos lar meg heller ikke gå derfra før hun har sjekket begge øynene, og skylt de bare for å være sikker. Det er min lille skjønnhetsting jeg unner meg - siden jeg vanligvis ikke bruker noen form for sminke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå