Gå til innhold

Tyttebærsesong

tyttebæret

Anbefalte innlegg

Godt å høre at du har det bra iallefall..så gleder jeg meg til du "kommer tilbake"...! Det er godt med en pause iblant ja... :Nikke:

Stooor :klem: fra Madden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Det er veldig hyggelig at dere "ser innom" meg! Jeg har fortsatt behov for pause, mye av grunnen har egentlig Huldra satt ord på i sin dagbok. Vi har nå prøvd i 31 mnd og da tar det på å lese om symptomtråder, teling av dager osv. Søknad om prøverør er sendt og i ventetiden koser vi oss når vi har lyst, ikke når vi må...

Kjære venner, jeg setter stor pris på dere og koser meg med av og til å lese om hvordan det går med dere. Krysser fingrene for dere og ønsker dere lykke til.

Men en ting lover jeg: I'll be back!

Hilsen Tyttis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:kyss: Godt å se at dere har det bra tross alt! Vi skal nok klare det vi også tyttis...det tar bare litt lenger tid for oss.... :roll:

Nyt hverandre..og så håper vi at prøverør er tingen for dere! :tommelsmil:

God :klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

En STOR klem til deg Tyttis!! :klem:

:tommelsmil: for sendt IVF-søknad! Nå er det bare ventetiden igjen!

Snart er det min og Huldermannens tur også, til å få søknad avgårde! :danse:

Tenker på deg, Tyttis! Om en tid så kommer vi sterkere tilbake begge to, med hver vår graviditetsdagbok! :Nikke:

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så flott at dere har fått sendt avsted

prøverør-søknad :) Da er dere ett skritt nærmere målet :) Godt å ha tatt den avgjørelsen tenker jeg..

Vil bare gi deg en god :klem: og ønske deg lykke til framover.

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å "se" deg igjen, tyttis. Høres ut som om du egentlig har det ganske bra for tia,- håper ihvertfall det.

Trivelig at du er innom en gang i mellom!

Klem, edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi høre nytt fra Porsgrunn!!!

Jeg hadde innstilt meg på å vente til laaaaaaaaaaaangt uti juni før vi hørte noe, men i dag kom altså brevet.

Vi har fått time til forsamtale i midten av april.

Gjett om vi gleder oss!

På nettsidene til sykehuset står det at påregnet ventetid etter forsamtale til oppstart av forsøk er ca 3 mnd. Dvs at vi kanskje starter på forsøk i...mai, juni, juli...da er det kanskje mest trolig i august!

Dette blir spennende!!

klemmer fra en sliten og trøtt, men veldig glad Tyttis :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra tyttis :hoppe: Dette var jo kjempenyheter :)

Masse lykke til!!!!!!!!

Du skal se dere blir tre før du aner det :wink:

:klem: tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Innom med en god påske- :klem2:

Altfor lenge siden jeg tittet innom dagboka di nå tyttis.. :oops: Så flott at dere endelig er igang! Jeg ser frem til gode nyheter fra dere utpå vårparten engang.... :)

Ta godt vare på hverandre.... :hjerte:

:kose: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Nå tror jeg at jeg begynner å bli litt mer klar for å skrive her igjen...men håper at KG ikke tar overhånd, noe jeg følte en stund...

Jeg har det egentlig ganske bra for tiden. Er sliten og lei av jobben og merker at det ikke er så lenge igjen av skoleåret. Jeg gleder meg til å bytte jobb og har fått fast, ny jobb på Østlandet fra høsten av. Det blir stor stas.

Om 1 uke reiser vi til Porsgrunn på førsamtale. Det ser vi begge veldig fram til - selv om selve unnfangelsen knapt kan bli mer teknisk og uromantisk...Jeg er svært spent på hva de vil si om vekten min og regner med å bruke atkins/lindberg diett fram mot uttak/innsetting - som jeg selvsagt ikke vet når blir...

Her i huset krysses det fingre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig å 'høre fra' deg igjen :klem: Jeg har vel ikke vært den besøkende med høyest frekvens i boka di, men titter nå stadig innom etter nyheter.

Lykke til på førsamtalen - spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så flott at dere er igang nå!! Blir kjempespennende å følge dere fremover altså!

Håper at alt går bra på forsamtalen! :tommelsmil:

Og så håper jeg at du snart er "tilbake" hos oss....Savner deg her vet du!! :)

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hilsner til meg, Jolie Hadde liksom ikke ventet det etter såpass lang pause.

Jeg kom hjem fra jobb i stad og har spist middag...da er ikke veien til sofaen og min bærbare data lang...Det er fristende å bli her hele kvelden, men jeg har vært forutseende nok til å booke en vårtur med ei venninne om ca 2 timer. Da skal vi "spasere" mimre, skravle og kanskje finne gåsunger - eller allerhelst blåveis!

Har vært masse ute med "ungene mine" i dag. Vi har laget lapper på ovn ( en gammel romaniovn som en kollega har), skutt med selvlagede pil og buer samt lett etter forskeegg...Resultat: Gode lapper! Lengste skudd 15meter og 2 frosker, 1 firfisle og tiurbæsj...Det er ikke måte på hva naturen har å by på...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ja... i morgen skjer det. Jeg trodde ikke jeg hadde no'særlig nerver i forbindelse med dette, men det har jeg tydeligvis. I natt har jeg vært våken hundreogørti ganger og bare tenkt...Jeg er igrunn livredd for å bli avvist på grunn lag av vekt, at vi skal få slengt i fleisen at "Det er ikke rart dere ikke kan få barn - begge er minst 20-30 kg overvektig - gå ned! og vi skal behandle dere..."

Jeg gruer meg visst...Hvorfro tok jeg meg ikke sammen i januar da vi sendte søknaden? Hvorfor er godteri så godt? Hvorfor er det så kjedelig å trene?

HVORFO KAN VI IKKE FÅ BARN PÅ VANLIG VIS?????

hvorfro må jeg være så annerledes?

Hvorfor må jeg gjennom dette?

Jeg gleder meg til det er over, jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...