*tine* Skrevet 19. desember 2004 #421 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei tyttebæret Koselig å se at du har vært innom igjen! Blir spennende til sommeren da, med flytting! Vet hvordan det er å bo langt fra familien. Selv om man har ett godt nettverk og trives, vil savnet alltid være der. Hvor lenge har dere bodd borte da? Godt å høre at du er blitt ganske sikker på hva du vil i forhold til ivf. Håper du og mannen din blir enige om hva som er rett for dere. Vil ønske deg og dine ei riktig fin jul og alt godt for det nye året! fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. desember 2004 #422 Del Skrevet 21. desember 2004 Koselig å høre fra deg igjen! Da blir det mye spennende som skjer i 2005 med kanskje både IVF og flytting! Klem fra Murmel! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. desember 2004 #423 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvor er palmekysten hen, sånn ca? Jeg ser positivt på et møte med denne Dr. Purvis... :-) Kasnkje han også kan hjelpe dere litt i tanke-prosessen? 2005 skal nok bli et godt år for tyttebærlyngen :-) Ønsker deg en god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #424 Del Skrevet 22. desember 2004 Palmekysten? Det er mellom Sørlandsporten (Risør) og Flekkefjord det! Altså på Sørlandet. Nå er baksten definitivt i hus. Som en overraskelse til mannen har jeg laget margposteier. Ellers har jeg lagd julekake, havreflarn, kokosmakroner, delfiakake og marsipan. Egentlig har jeg lagd kumkaker også, men jeg gav alle sammen til mormor. Hun trengte litt julebakst hun også! Nå er det rydding/vasking av hus som står for tur. Og motivasjonen er komplett fraværende. Fullstendig. Zero. Men jeg må jo! Vi reiser i morgen så nå måååå jeg. Pynte skal mannen og jeg gjøre i kveld. Sammen. Jeg har ingen julestemning i år, men jeg gleder meg til pakkene. Jeg gleder meg til å se uttrykket til mannen når han åpner pakkene fra meg. Han kommer nok til å få seg en god overraskelse, ja. Jeg har fulgt godt med i timen nemlig, og jeg vet hva han ønsker seg. Jeg kan dessverre ikke skrive det her fordi han av og til snikleser her... Jeg tror ikke jeg rekker innom her igjen før julaften så derfor vil jeg ønske alle en GLEDELIG JULEHØYTID OG ET VELSIGNET NYTT ÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 22. desember 2004 #425 Del Skrevet 22. desember 2004 God Jul til deg og mannen! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 22. desember 2004 #426 Del Skrevet 22. desember 2004 God jul og godt nyttår, Tyttebæret! Jeg håper 2005 blir et godt år for deg og mannen! Hilsen Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 22. desember 2004 #427 Del Skrevet 22. desember 2004 God jul og godt nyttår, tyttebæret! Jeg håper julestemningen dukker opp etterhvert og at 2005 blir "deres" år! (Og så må jeg bare si at jeg imponeres over julebaksten din!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 22. desember 2004 Forfatter #428 Del Skrevet 22. desember 2004 imponert? Du hadde nok ikke vært fullt så imponert over å se meg stikke ut margposteiene ut av formene med stoppenål fordi jeg hadde glemt å smøre formene... Så koselig med julehilsener, jenter - det hjelper litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. desember 2004 #429 Del Skrevet 22. desember 2004 En riktig god jul til deg, Tyttebæret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. desember 2004 #430 Del Skrevet 22. desember 2004 Ønsker deg og familien din en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #431 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Tyttis!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. desember 2004 #432 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er også imponert over deg! Da vil jeg ønske deg Ei gledelig og fredelig Jul! Juleklem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #433 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og et fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. desember 2004 #434 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. desember 2004 #435 Del Skrevet 26. desember 2004 God jul! Håper du nyter juledagene! Benytter samtidig anledningen til å ønske deg et Blått Nytt År! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. januar 2005 #436 Del Skrevet 1. januar 2005 Riktig Godt og BLÅTT Nytt År Tyttis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 5. januar 2005 #437 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei Tyttis! Hvordan står det til med deg i det nye året? Håper du har hatt ei fin Jul! Murmelklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2005 #438 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei! Håper det står bra til med deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #439 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei trofaste nettjenter i samme båt! Jeg har bare litt KG -pause for tiden. En nødvendighet for sjelen og kroppen! Men dere er ikke glemt og jeg kommer helt sikkert tilbake om ikke så lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. januar 2005 #440 Del Skrevet 16. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå