Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bodde hos meg i 2 uker. Han lånte litt div data ting og litt forskjellig. Det er helt greit. Så reiste han .Og jeg kunne ikke finne noen av tingene. de har fast plass og jeg har ganske så godt minne. Jeg ringte han å spurte om han hadde sett det. svaret var nei. Leita også gjennom tingene sine og sa han hadde ingenting der.

Han kom en tur hjem til meg igjen. og når han var ute så kikket jeg i baggen hans. og der var alt jeg hadde mista . Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. er utrolig skuffa over han. For det første vis han trengte de tingene kunne han få låne de av meg. Og noen av de tingene hadde han rett og slett fått om han hadde spurt om å låne de. men han bare tok de. og løy itillegg.

Vi har vært sammen i 5 år. og kjent hverandre enda lengre.

Anonymous poster hash: a02dd...969
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, dump ham, ta tilbake tingene dine og dump ham..

Anonymous poster hash: 8dd5a...e58
  • Liker 20
Skrevet

Det første du må gjøre er å konfrontere ham med det og å spørre hva i h. Han driver med

• Liker 10
Skrevet

Høres ut som om han har blitt avhengig av stjeling.. si til han at du skulle flytte på sekken hans og der var tingene du manglet. Du har rett,han trenger de ikke, han kunne også ha spurt. Spør han hva som har skjedd.

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

Han bodde hos meg i 2 uker. Han lånte litt div data ting og litt forskjellig. Det er helt greit. Så reiste han .Og jeg kunne ikke finne noen av tingene. de har fast plass og jeg har ganske så godt minne. Jeg ringte han å spurte om han hadde sett det. svaret var nei. Leita også gjennom tingene sine og sa han hadde ingenting der.

Han kom en tur hjem til meg igjen. og når han var ute så kikket jeg i baggen hans. og der var alt jeg hadde mista . Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. er utrolig skuffa over han. For det første vis han trengte de tingene kunne han få låne de av meg. Og noen av de tingene hadde han rett og slett fått om han hadde spurt om å låne de. men han bare tok de. og løy itillegg.

Vi har vært sammen i 5 år. og kjent hverandre enda lengre.

Hva gjorde du med dette, da? Konfronterte du mannen?

Skrevet

kan alltids si jeg skulle flytte på baggen. For det lå nesten øverst. Og når jeg tenker på i går. Så skulle han ta noe ut av baggen sin,så datt det noe ut. han fikk det veldig travelt å legge det tilbake.

ååh irriterer meg, jeg har brukt mange år på å overbevise vennene mine og familien min at han er en god mann. og jeg vet han er drittsekk mot mange andre men jeg trodde faktisk at han i det minste var ærlig med meg. Jeg er tydeligvis naiv.

Skrevet

Hva gjorde du med dette, da? Konfronterte du mannen?

Har ikke gjort noe enda. Han har ikke kommet hjem enda.

Skrevet

Oj! Oppdater oss! Legg tingene frem på sengen, og se hva han sier om det.

Anonymous poster hash: e89c6...4b2
  • Liker 1
Skrevet

For en dum fyr som stjeler tingene dine for så å ha dem med seg til deg i en bag når han sier han ikke har sett det, sjangsen er jo stor da for at du ser det og det gjorde du jo.

Jeg tok min eks i å stjele bankkortet mitt for å spille poker på nett, det forholdet varte ikke særlig lenge.

Nå vet du jo at du ikke kan stole på han så da hadde det ikke vært aktuelt for meg å fortsette. Ikke vits å fortsette å gjøre det mer komplisert, siden dere ikke bor sammen regner jeg med forholdet er ganske ferskt?

Gjest Eurodice
Skrevet

For en dum fyr som stjeler tingene dine for så å ha dem med seg til deg i en bag når han sier han ikke har sett det, sjangsen er jo stor da for at du ser det og det gjorde du jo.

Jeg tok min eks i å stjele bankkortet mitt for å spille poker på nett, det forholdet varte ikke særlig lenge.

Nå vet du jo at du ikke kan stole på han så da hadde det ikke vært aktuelt for meg å fortsette. Ikke vits å fortsette å gjøre det mer komplisert, siden dere ikke bor sammen regner jeg med forholdet er ganske ferskt?

TS skriver at de hae vært sammen i 5 år og kjent hverandre enda lenger.

• Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Litt av en kjæreste... Jeg hadde nok blitt ganske paff jeg også, men hadde nok fort brast ut med: Hva gjør tinga MINE i din bag?!

Skrevet

Legg alle tingene utover, og når han kommer hjem sier du "Du, jeg fant de tingene mine som var borte....i bagen din! Hva gjør de der?" og se hva han svarer. Og så dumper du ham.

• Liker 13
Skrevet

Siden han hadde mrd alt til deg kunne det jo virke som at han hadde tenkt å legge det tilbake. At han ble flau for å ha tatt tingene uten å spørre og derfor ikke turte å innrømme at han hadde de.

Anonymous poster hash: 57508...547

• Liker 1
Skrevet (endret)

kan alltids si jeg skulle flytte på baggen. For det lå nesten øverst. Og når jeg tenker på i går. Så skulle han ta noe ut av baggen sin,så datt det noe ut. han fikk det veldig travelt å legge det tilbake.

ååh irriterer meg, jeg har brukt mange år på å overbevise vennene mine og familien min at han er en god mann. og jeg vet han er drittsekk mot mange andre men jeg trodde faktisk at han i det minste var ærlig med meg. Jeg er tydeligvis naiv.

Han stjeler fra deg!

Er drittsekk mot andre!!

Du har brukt mange år på å overbevise venner og familie om at han er en god mann!!!

Kun du som ser det gode i han..

Tror du er litt blindt forelsket, bare synd det er i feil fyr...

Endret av MeLoveU
  • Liker 10
Skrevet

Tosk.

Anonymous poster hash: e42c1...8e9

Skrevet

Null sympati fra meg

Anonymous poster hash: 74aae...285

• Liker 1
Skrevet

Det er helt sikkert at han er ikke til å stole på..

jeg gruer meg til han kommer hjem. Det her er sikkert bare en wakeup call jeg trengte for å kvitte meg med han kansje.

Gjest Chloe87
Skrevet

Det er helt sikkert at han er ikke til å stole på..jeg gruer meg til han kommer hjem. Det her er sikkert bare en wakeup call jeg trengte for å kvitte meg med han kansje. Anonymous poster hash: a02dd...969

Ut må han hvertfall, du kan jo ikke stole på han. Tenk å stjele av kjæresten sin!
Skrevet

Ut må han hvertfall, du kan jo ikke stole på han. Tenk å stjele av kjæresten sin!

Ja jeg kan ikke ha en sånn type.

Jeg har lagt alle tingene han tok ,på kommoden i gangen. så han ser det med engang han kommer inn.

• Liker 8
Gjest Chloe87
Skrevet

Ja jeg kan ikke ha en sånn type. Jeg har lagt alle tingene han tok ,på kommoden i gangen. så han ser det med engang han kommer inn. Anonymous poster hash: a02dd...969

Bra! Hold oss oppdatert! Når kommer han hjem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...