Gå til innhold

Hvordan fortelle en snarlig kommende brud at hun må ta barten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en venninnegjeng som skal i bryllup om to uker og vi føler at vi må fortelle bruden at hun må få tatt den barten, Den er mørk og så kraftig at den synes godt.

Noen tips?

Anonymous poster hash: dadf0...d45
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:laugh: Snakk om å ha problemer... vennene altså :fnise:

Anonymous poster hash: 32f76...1ae
  • Liker 5
Skrevet

Ta henne med på spa hvor voksing er inkludert. Da slipper dere å ta det opp selv med henne ;)

Anonymous poster hash: 42234...230
  • Liker 10
Skrevet

Frist world problem deluxe!

• Liker 6
Gjest Hyssingen
Skrevet

Om hun har en feit svart bart så vet hun nok om det selv.

• Liker 9
Skrevet

jeg regner med hun har speil og er fult klar over situasjonen.

Og vis den er der på bryllups dagen er hun tydeligvis komfortabel med barten.

Anonymous poster hash: 020a2...d83
  • Liker 3
Skrevet

Vi er en venninnegjeng som skal i bryllup om to uker og vi føler at vi må fortelle bruden at hun må få tatt den barten, Den er mørk og så kraftig at den synes godt.

Noen tips?

Anonymous poster hash: dadf0...d45

Du sier: "Beklager å være den som sier det vennen, men du blir nødt til å ta barten din, fordi ellers den vil lyse opp som et fyrtårn på bryllupsbildene og det tror jeg du vil bli skikkelig trist over".

• Liker 20
Skrevet

Pleier hun å ha bart til vanlig eller har hun bare latt det gå litt lang tid denne gangen?

Anonymous poster hash: e1e60...458
  • Liker 6
Skrevet

Du kan for eksempel si: Skal du vokse barten hjemme eller profesjonelt? Jeg må få vokset min også så da kan vi gå på samme salong. Det blir jo mye bilder med blitz osv så den må nok bort ellers blir den nok godt synlig!

Har kjempebart/skjegg selv som jeg stresser med å fjerne, og blir regelrett kvalm når jeg ser kvinner med bart. Det er så lite lekkert.

Anonymous poster hash: 6f3aa...894
  • Liker 10
Skrevet

Jenter med bart er ikke pent.

Men hun er da klar over at hun har bart? hun har vel sett den?

Jeg synes dere kan forsiktig råde henne om at hun bør vokse den før sitt bryllup, hun kommer til takke dere for dette senere.

Selv har jeg mørkt hår på min overleppe og den vokses jevnlig.

• Liker 2
Skrevet

Hva om hun vil ha den der?
La det være, hvis hun hadde ville tatt den hadde hun gjort det.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hun, i stedet for å fjerne ansiktshår, skal fjerne venner som henger seg opp i noe så kynisk som utseende?

• Liker 28
Gjest New_Girl
Skrevet

Hvis brudgommen ikke bryr seg, så trenger ikke dere det heller.

• Liker 5
Gjest Inferno
Skrevet

Ikke gjør det, tenk så morsomt å se tilbake på bryllupsbildene senere, da!

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun, i stedet for å fjerne ansiktshår, skal fjerne venner som henger seg opp i noe så kynisk som utseende?

Øh? Ja det er virkelig kynisk å ønske at venninna skal se best mulig ut på bryllupsdagen sin... Jees

Anonymous poster hash: 25d6e...4b7

• Liker 11
Skrevet

Hva er det med enkelte folk å pirke på små ting og utseendet til andre mennesker? Har hun bart så skal jeg garantere at hun er 100% klar over det selv. I og med at hun er klar over det, å fremdeles ikke har gjort noe med det, så vil hun ikke gjøre noe med det. La det være, er ikke ditt eller andre sitt problem uansett. Alle har sine skavanker.

• Liker 14
Skrevet

Herregud! Klarer ikke folk å kommunisere? Si "Hei, ta barten" Problem løst!

• Liker 2
Skrevet

Vet du, du har litt bart og den er ganske synlig, tenkte jeg bare skulle si i fra hvis du ikke har sett det selv, siden du skal ha bryllup nå snart og sånn. Ikke skyt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...