AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Del Skrevet 15. januar 2014 Hei ! Noen som vet hvor mange kalorier det er i en rekechips sånn ca . Eller i hele posen ? Varierer sikkert litt men sånn ca ? Er så innmari godt men innbiller meg at det er sunnere enn det er . Takk for svar Anonymous poster hash: e215f...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 15. januar 2014 #2 Del Skrevet 15. januar 2014 Har hørt at det er veldig få kalorier, men har ingen sikre kilder på det! Hvor er det du kjøper rekechips forresten? Jeg har kun kjøpt fra kinarestauranter, men har ikke erfaring med de man lager selv fra utenlandske butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Del Skrevet 15. januar 2014 Vel... de friteres i olje da... Tror de inneholder en god del kalorier altså :-( Anonymous poster hash: 8cd75...0a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2014 #4 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja hvor kan de kjøpes... Like mye kcal som i potetgull ja... http://www.haugen-gruppen.no/produkter/10121/19723/19574/19535/rekechips.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Del Skrevet 15. januar 2014 Finner det alltid på sånne asiatiske foretninger jeg. Kjøpte med noen poser av noe som så ut som digg potetgull en gang, åpnet en og gaflet innpå. Faen meg det ekleste jeg har smakt.. Det var ikke potetgull, men rekechips. Anonymous poster hash: 5fc47...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Del Skrevet 16. januar 2014 Her i byn får man kjøpt det på en av sushishappene. Anonymous poster hash: 7594f...049 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Del Skrevet 16. januar 2014 Bor i Oslo så jeg kjøper det på alle sushistedene Flere forslag ? Noen sier få kalorier og andre mange så forvirret Hehe TSAnonymous poster hash: e215f...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Del Skrevet 16. januar 2014 Ja hvor kan de kjøpes... Like mye kcal som i potetgull ja... http://www.haugen-gruppen.no/produkter/10121/19723/19574/19535/rekechips.aspx Er dette det samme som de du får kjøpt på sushistedene i plastposer ? Er ikke så ille hvis man spiser 50 g . Men kjedelig at det skal være like usunt som potetgull TSAnonymous poster hash: e215f...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #9 Del Skrevet 16. januar 2014 Hvis du har en pose så har du vel kaloriinnhold på den? Anonymous poster hash: 15c57...dd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrebart Skrevet 16. januar 2014 #10 Del Skrevet 16. januar 2014 Nysgjerrig på dette jeg også. Googlet det en gang, uten noe spesielt godt svar. Men pga. mye olje så kan jeg ikke forestille meg at det er så mye sunnere enn vanlig potetgull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #11 Del Skrevet 16. januar 2014 De jeg kjøper er i gjennomsiktig plastpose uten næringsinnhold TS Anonymous poster hash: e215f...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #12 Del Skrevet 16. januar 2014 Dette er en av mine favorittsnacks, og i Holland hvor jeg har bodd i mange år er dette et veldig vanlig typs snack og til å servere til spesielt indonesisk mat og satè. Man finner de i alle dagligvarebutikker og kan kjøpes i mange ulike varianter. Også de man steker i olje selv... MYE olje og fett! Det er ingenting å stusse på (dessverre). De inneholder MASSE kalorier! Denne tabellen er riktignok på nederlandsk, men med litt godvilje kan man se hvor mye kalorier den inneholder i forhold til annet snacks.http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=733 Sunt er det ikke - men kjempegodt!!! Anonymous poster hash: 8cd75...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå