Gjest motorrypa Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 koffer e enkelte mannfolk så jævli tett i mellom øran. min samboer e en av dem. da æ fant ut æ va gravid gjorde han det helt klart at hvis æ behold ungen kom han til å gå i fra meg å la meg bli sittanes med ansvaret. greitt det. æ tok ikke abort å e nu ti uka på vei. problemet e bare det at vi må bo i lag til august da huset han skal leie blir ledig. :-? det hår gått forholdtvis bra hittil. tar en dag av gangen... men så kommer helga å han finner ut at han skal gå ut å drikke å kose seg. æ e jo ikke helt urimleig heller, så greit det fro min del. men vi gjør nu en avtale siden æ ikke e så jævli god form om dagan. mårranskvalme å bekkenløsning i kombinasjon med lite søvn å mye hormona. han å kompisene sine skal sitte her å fyre før dem fær ut. på betingelse at dem drar ut tidlig å at han kommer hjem alene. ganske grei avtale det eller. skulle tru det. men nei-.klokka hav fem om mårran. våkne æ med et brak i ytterdøra å han å en kompis kommer hjem. full å go setter dem seg i sofaen å begynner å drikke bråke å røyke hasj. jævli festelig ikke sant :evil: å han skjønne ikke koffer æ e sur. å huske ikke noen avtale. kunne kvælt han. jævli idiot. det må jo gå an å ta litt hensyn til andre enn sine egne behov. nu e klokka ti på syv om mårran å dem e forre på fest en anna plass. men kun fordi æ ble så sur. har nu fått roa meg ned litt om ikke ant. e det bare mæi eller e han faktisk en enda større idiot enn det æ trudde :o
Gjest Lottemor Skrevet 15. juni 2002 #2 Skrevet 15. juni 2002 Hva skal jeg si..... Han er en større idiot enn du trodde og jeg tror at du skal være glad for at du ikke er i et forhold med han lenger......Da hadde du vel hatt to barn å ta vare på :-? Det blir ofte sånn at kjærlighet gjør blinn og når man først har åpnet øynene så ser man hele bilde.....og av og til så er det ikke et pent syn..... Jeg hadde det sånn med han jeg fikk datter min med,og det det ennte med var at jeg ble kvalm og brakkmeg når jeg kjennte lukten av han eller såg han,trtengte bare høre stemmen hans så ville maten jeg hadde spist opp igjenn..... Og det varte til min datter var ca 5 månder..... kal ikke være enkelt å se sannheten i øynene sier jeg........Tror du klarer deg myyyyye bedre uten han KLemmer fra
Silfen Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 Er helt enig med Lottemor. Good riddens of bad rubbish! Han kan da ikke oppføre seg slik :o Om dere er nødt til å bo sammen får han jammen innrette seg. Dere må begge ta hensyn, han kan ikke ture frem som han vil, spesielt ikke i din situasjon. Du får knipe tenna sammen frem til august og håpe på bedre tider da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå