Gå til innhold

Skattekortet, skjer dette automatisk i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner arbeidgiver nye skattekortet automatisk i år via data eller noe, uten at jeg slipper å gjøre noe som helst?

Anonymous poster hash: 2fc5f...a71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, med mindre du har endring i lønn, gjeld, osv.. Da må du inn på skatteetaten og gå inn på ''endre skattekort'' :-)

Anonymous poster hash: 16fa9...7c7
Skrevet

Gjelder dette også hvis man har endra skattekortet etter årets første utbetaling? (er ikke ts)

Anonymous poster hash: 84fd5...0a3
Skrevet

Gjelder dette også hvis man har endra skattekortet etter årets første utbetaling? (er ikke ts)

Anonymous poster hash: 84fd5...0a3

Ja, alt er automatisk. Hvis du har fått lønn, deretter endret opplysninger, vil arbeidsgiver ha de nye, oppdaterte opplysningene før du mottar neste lønn.

Skrevet

Ja, alt er automatisk. Hvis du har fått lønn, deretter endret opplysninger, vil arbeidsgiver ha de nye, oppdaterte opplysningene før du mottar neste lønn.

Bare husk å trykk ''send'' etter du har oppdatert informasjonen så klart :P

Skrevet

Alle har justeringer fra år til år med satser og lønn. Sjekk for all del om skatteprosenten stemmer. Det er fortsatt ditt ansvar å endre om skattekortet er feil. Mange kommer til å slurver om restskatt fordi dem ikke sjekker selv.

Skrevet

Finner arbeidgiver nye skattekortet automatisk i år via data eller noe, uten at jeg slipper å gjøre noe som helst?

Anonymous poster hash: 2fc5f...a71

Fikk du ikke en sms/epost om dette? Det fikk jeg hvertfall.

Er du registrert i Altinn eller er det noe som skjer helt automatisk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...