AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Finner arbeidgiver nye skattekortet automatisk i år via data eller noe, uten at jeg slipper å gjøre noe som helst? Anonymous poster hash: 2fc5f...a71
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Ja, med mindre du har endring i lønn, gjeld, osv.. Da må du inn på skatteetaten og gå inn på ''endre skattekort'' :-) Anonymous poster hash: 16fa9...7c7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Gjelder dette også hvis man har endra skattekortet etter årets første utbetaling? (er ikke ts) Anonymous poster hash: 84fd5...0a3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Gjelder dette også hvis man har endra skattekortet etter årets første utbetaling? (er ikke ts) Anonymous poster hash: 84fd5...0a3 Ja, alt er automatisk. Hvis du har fått lønn, deretter endret opplysninger, vil arbeidsgiver ha de nye, oppdaterte opplysningene før du mottar neste lønn. Anonymous poster hash: 16fa9...7c7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Ja, alt er automatisk. Hvis du har fått lønn, deretter endret opplysninger, vil arbeidsgiver ha de nye, oppdaterte opplysningene før du mottar neste lønn. Anonymous poster hash: 16fa9...7c7 Bare husk å trykk ''send'' etter du har oppdatert informasjonen så klart Anonymous poster hash: 16fa9...7c7
Wonders Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Alle har justeringer fra år til år med satser og lønn. Sjekk for all del om skatteprosenten stemmer. Det er fortsatt ditt ansvar å endre om skattekortet er feil. Mange kommer til å slurver om restskatt fordi dem ikke sjekker selv.
-Jiinxs- Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Finner arbeidgiver nye skattekortet automatisk i år via data eller noe, uten at jeg slipper å gjøre noe som helst? Anonymous poster hash: 2fc5f...a71 Fikk du ikke en sms/epost om dette? Det fikk jeg hvertfall. Er du registrert i Altinn eller er det noe som skjer helt automatisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå