Tralla la Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Titter litt på Finn i blant, og har lagt merke til at det ligger mange splitter nye eller "brukt to ganger"-barnevogner for salg. Da blir jeg litt nysgjerrig og lurer på hvorfor. Er det så vanlig å impulskjøpe vogn at man angrer seg og vil bli kvitt den igjen? Har sett flere som sier at vognen fortsatt ligger i esken. Skyldes det vogndilla eller bare at vognene ikke svarer til forventningene? Det skal sies at jeg har vært i kategorien selv - da med en trille vi kjøpte til å ha som ekstravogn, til "bare å slenge i bilen". Men vi likte hovedvogna så godt at den ble brukt uansett, så trillen ble solgt igjen.
Lea2 Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Kanskje var den for tungvind å få inn i bilen (eller for stor) eller kanskje fikk de en annen vogn i gave kort tid etter og fant ut at den dekket alle behov? Ellers kan det jo også være litt mer tragiske omstendigheter regner jeg med. 3
Frisørdama Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Vi kjøpte en vogn en gang som ble for kort så inmari fort, så den ble solgt "som ny" hadde ikke rukket å bruke den stort da den ble kjøpt enes alene for å være sovevogn
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Ikke ta for gitt at alle annonsene er ærlige dah... Mange skriver jo ting i annonsene som helt klart er løgn. Anonymous poster hash: 107ee...e09 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Vi kjøpte engang en ny vogn, de som solgte hadde fått en annen bedre vogn i gave. Selv synes jeg det er litt merkelig at folk plutselig får vogner i gave, men men, vogna vi kjøpte var faktisk ubrukt og ok til vårt formål.Anonymous poster hash: 44b79...1a2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Kanskje de er tidlig ute og så finner de ut at det er to i magen. Anonymous poster hash: 5d4c5...bcb 4
mammamy Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Jeg skal selge ei vogn nå som er brukt en gang. Rett og slett fordi jeg er vant til luftfylte hjul og denne har sånne harde plast/gummi hjul så synes den var pytonslange å trille. Brukte den en gang på kjøpesenter, så selger rett og slett fordi jeg angret. 1
mammamy Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Ordbok er bra gitt, pyton å trille skulle det være... 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 De fikk vel lyst på en annen. Anonymous poster hash: 58513...0cf
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Det tenker jeg også. Om klær og annet "brukt" også. Når de skriver at de selger denne flotte nydelig ditten og datten, helt nytt. Så tenker jeg, javel, om det er så flott hadde du vel ikke solgt det Anonymous poster hash: 6a845...c74 1
Little sister Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 De gangene jeg har kjøpt vogn på impuls og angret meg etter en dag eller to, har jeg fått levert den inn med penger i retur, men da er de kun trillet inne. Men det er nok ikke alltid ærlighet i disse annonsene.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 De gangene jeg har kjøpt vogn på impuls og angret meg etter en dag eller to, har jeg fått levert den inn med penger i retur, men da er de kun trillet inne. Men det er nok ikke alltid ærlighet i disse annonsene. Off topic; For ett avatarbilde Anonymous poster hash: fe9d2...4d4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Skrevet 15. januar 2014 Off topic; For ett avatarbilde Anonymous poster hash: fe9d2...4d4 Sånn ser jeg ut, lyst å treffes? Anonymous poster hash: 79db7...417
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #14 Skrevet 16. januar 2014 venninna mi solgte sin nye vogn fordi hun bare hadde brukt den 3 ganger på kjøpe sentret. ellers bare kjørte hun. og følte ikke behovet. Anonymous poster hash: e0b78...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå