Gå til innhold

Er det lett å finne en mann som er villig til å gjøre en gravid med en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange sier at det er lett å finne en mann som vil være villig til å gjøre en gravid med en gang.... Det tror ikke jeg er så lett.

Jeg har barn da.... men ønsket meg et til barn, og prøvde etter et samlivsbrudd å gå videre... finne kjæreste eller bare finne en som ville gjøre meg gravid...... Jeg var gjennom mann etter mann. Mange virket bare interessert i sex. Men de var forsiktige.... og de passer på hvor de spruter.... Så det å bare få seg ligg for å bli gravid... er farlig. en kan risikere å bli syk... og dessuten så passer mannen på at han ikke tar skikkelig store sjanser.....

Jeg har ikke blitt syk av det, men har funnet ut at det er ikke vits å gå den veien for å få barn.

Anonymous poster hash: f8a98...2ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God plan.

Menn har blitt generelt mer forsiktig med å spre sæden sin, etter som det har blitt drastisk innstrammet hva man kan slippe unna med.

En ting er å få planlagte barn, noe helt annet er å plutselig åpne døra til en sønn av en dame du hadde en ONS med langt tilbake og plutselig bli "pappafigur."

• Liker 3
Skrevet

trådstarter: jeg får inntrykk av at det er ikke noe enkelt å finne en mann som risikerer å sprute sæd i musa.

De passer seg.........

Eneste man kan gjøre er å time når man har eggløsning, og da gå å møte en mann, men spruter han i musa.... ? Det er han mest sannsynligvis livredd for, for de er opplyste!. De dummeste menn er opplyste! Jeg har ihvertfall fått den erfaringen.

En annen ting er at hvis jeg hadde blitt gravid på den måten hadde jeg vært livredd å informere faren om dette..... Dette hadde ikke vært lett...

Har hørt om damer som er desperate etter å få seg babyer og løper rundt på denne måten, men de ender uten noen, og mulig bare sykdommer og ekle følelser istedet..

Skrevet

Det var jo et lesbisk par som gjorde dette i Sverige, skrev kontrakt og alt på at mannen ikke hadde noe ansvar for farskapet bla bla bla. Når paret skilte seg måtte faren allikevel begynne å betale barnebidrag.

Er ikke verd risikoen.

Anonymous poster hash: c3d66...907
  • Liker 3
Skrevet

trådstarter er helt enig. Er ikke verdt risikoen å løpe rundt for å prøve å lure menn til å sprute eller gjøre seg gravid...... Merker noen at jeg ønsker å bli gravid, så vil de gjerne utnytte situasjonen, og bare leke med det. Noen er også gjerne steriliserte....

Har hatt tre menner som jeg traff jevnlig, som sprutet i fitta. Jeg ble aldri gravid, og de virket ikke redd ut for å sprute. De spurte ikke om jeg gikk på prevensjon. Jeg var litt desperat babysyk, og lot de drive på. Men ble jeg gravid? nei... Tror alle var steriliserte!. Den ene hadde et barn, to av de hadde to barn. Han ene innrømmet tilslutt at grunn til at han tok sjansene var at han var sterilisert.

Grunn til jeg tok sjanser med de var at jeg håpet på baby, og var interessert samtidig å finne ut uansett om de var kjærestepotensielle.. Men tiden rennte ut så jeg tenkte mye baby også....

Jeg vil aldri gjøre dette igjen! Jeg har vært heldig. Har ingen sydom etter tester, men jeg mener at å drive på å løpe rundt sånn for å få barn er helt bortkastet og bare farlig istedet.

Skrevet

Tanken på at du driver og formerer deg plager meg. -.-

Anonymous poster hash: e4522...83e
  • Liker 8
Skrevet

Min erfaring er motsatt, menn er uforsiktige! Har flere eksempler jeg kunne nevnt men nøyer meg med det sist opplevde:

Møtte nylig en player type på nettet. Etter noen dates ute på byen linviterte ham meg hjem til seg,laget middag til meg,og jeg overnattet. Jeg hadde kondomer med, for jeg bruker ikke p-piller.

Kondomene sprakk begge gangene han prøvde. Han spurte om jeg gikk på p-piller og jeg svarte som sant er, nei. Alt havnet inni meg og jeg prøvde å skylle mest mulig ut. Vi ble begge litt bekymret men han sa jeg skulle gå å legge meg og ikke tenke mer på det.

På morgenkvisten tok han selv initiativ til enda en runde, og det uten kondom (vi hadde ikke flere igjen) og enda han visste jeg ikke brukte p-piller. Så ikke alle virker like redde for å gjøre noen gravide.

Han er 40 år og barnløs. Kanskje noen av disse typene innerst inne vil ha barn, men uten å bo sammen med en dame og ha ansvar og forpliktelser.

Mulig TS bør satse på en sånn type,om hun er komfortabel med å være alenemor vel å merke.

Anonymous poster hash: 8b0d7...a7d
Skrevet

Min erfaring er motsatt, menn er uforsiktige! Har flere eksempler jeg kunne nevnt men nøyer meg med det sist opplevde:

Møtte nylig en player type på nettet. Etter noen dates ute på byen linviterte ham meg hjem til seg,laget middag til meg,og jeg overnattet. Jeg hadde kondomer med, for jeg bruker ikke p-piller.

Kondomene sprakk begge gangene han prøvde. Han spurte om jeg gikk på p-piller og jeg svarte som sant er, nei. Alt havnet inni meg og jeg prøvde å skylle mest mulig ut. Vi ble begge litt bekymret men han sa jeg skulle gå å legge meg og ikke tenke mer på det.

På morgenkvisten tok han selv initiativ til enda en runde, og det uten kondom (vi hadde ikke flere igjen) og enda han visste jeg ikke brukte p-piller. Så ikke alle virker like redde for å gjøre noen gravide.

Han er 40 år og barnløs. Kanskje noen av disse typene innerst inne vil ha barn, men uten å bo sammen med en dame og ha ansvar og forpliktelser.

Mulig TS bør satse på en sånn type,om hun er komfortabel med å være alenemor vel å merke.

Du vet jo ikke garantert om han faktisk kan få barn siden han var så uforsiktig? For jeg tror de fleste playere passer seg....

Skrevet

Du vet jo ikke garantert om han faktisk kan få barn siden han var så uforsiktig? For jeg tror de fleste playere passer seg....

Det har du nok rett i;)

Dagen etter tilbød han meg penger for å kjøpe angrepille på vei hjem, men man kan aldri vite...

Skrevet

:hakeslepp::fy_fy::scorpis:

Anonymous poster hash: 76ab9...a02
  • Liker 2
Skrevet

Tror det finnes de mennene som ønsker seg en familie fort. Mulig man ikke kan være så super kresen da... Kanskje nettdating hvor du sier du ønsker deg barn og kan lese om han gjør det samme? Sikkert ikke veien å gå med ONS nei...

Skrevet

Det skremmer meg at det er flere damer rundt omkring som forsøker å lure menn på denne måten. Er dere så desperate etter å få et barn så reis til Danmark og ta inseminasjon da!

Syns oppriktig synd på menn som kommer utfor slike som dere.

Skrevet

Det er kanskje samme trådstarter som fant ut at Danmark ble for dyrt- og har funnet alternative løsninger på babylysten.

Kos deg med de to du allerede har TS

Anonymous poster hash: 4c9ce...394

Skrevet

Fy så onskapsfult å lure menn på den måten. Man skal være to om tanken å lage et barn.

Anonymous poster hash: 0cafd...3a9
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Geez. Jeg synes det er absolutt fornuftig av dem å ikke ville befrukte en tilfeldig kvinne!

• Liker 1
Skrevet

Tror det finnes de mennene som ønsker seg en familie fort. Mulig man ikke kan være så super kresen da... Kanskje nettdating hvor du sier du ønsker deg barn og kan lese om han gjør det samme? Sikkert ikke veien å gå med ONS nei...

Jeg har møtt på noen slike menn via datingsider, på tross av at jeg er i midten av 30-årene og dermed ikke har de ferskeste batteriene i den biologiske klokken. De er nok ofte ikke de kjekkeste nei,men noen er det også.

Et annet fellestrekk jeg merket meg var at de fleste var religiøse. Om dette er noe TS føler seg komfortabel med kan kanskje Kristendate.no eller lignende sider være verdt et forsøk?

Skrevet

trådstarter: haha kristendate...? hehehe ikke tale om jeg tenker tanken på å blande meg borti en som er så troende på det..... Jeg mener at slike er gjerne helt forskrudd..... hehehehe... Men men... tror ikke en kristen er så voldsom på å få barn med en som har barn fra før heller hehehe... Nei jeg er ikke desperat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...