Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Vurderer litt å reise til Sri Lanka i sommer, men er veldig usikker ennå. Er ikke på utkikk etter en ferie der jeg bare ligger på stranda å soler meg, så vil jo gjerne at det er noe å gjøre/oppleve også :)

Er det noen av dere som har vært der? Og er det eventuelt en plass å anbefale? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Vurderer litt å reise til Sri Lanka i sommer, men er veldig usikker ennå. Er ikke på utkikk etter en ferie der jeg bare ligger på stranda å soler meg, så vil jo gjerne at det er noe å gjøre/oppleve også :)

Er det noen av dere som har vært der? Og er det eventuelt en plass å anbefale? :)

Sri Lanka er fint, spesielt om du er ute etter å reise bort fra "turist-tråkket".

Vi var der 5 uker, reiste rundt og var veldig fornøyd med alt egentlig. Først og fremst vil jeg nok trekke frem Unawatuna og Hikkaduwa. Anbefaler deg å google litt, bruke lonely planet og tripadvisor for å finne hoteller/spisesteder. Da vil du finne det som passer for deg og ditt budsjett :)

Skrevet (endret)

Regntid så vidt jeg vet.. ): indonesia, malaysia og singapore feks har ikke det i sommer.

Endret av lashara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...