Gå til innhold

Hvilke datekanal bør jeg melde meg inn på? anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke datekanal bør jeg melde meg inn på ? Anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligg ihvertfall unna Be2!!

Nærmest umulig å slette profilen.

Å deaktivere den er veldig lett, men likevel fornyer de medlemsskapet og trekker over 2000 spenn fra din konto.

Å finne ut hvordan du avslutter medlemsskapet er nesten håpløst.

Kundeservice består av arrogante d-sekker.

Skrevet

Hvilke datekanal bør jeg melde meg inn på ? Anbefalinger?

Kommer an på hva du leter etter, men fetlife.com og Cupido.no har jeg selv brukt med suksess.:)

Anonymous poster hash: 31fbb...5c9

Skrevet

Ok, da skal jeg ikke lage profil der. Jeg har hatt profil på møteplassen, men trakk den ut for det er jo bare menn som er ute etter sex som kontakter meg der..... De later som de vil ha forhold , men når jeg møter dem så begynner de med en gang med det sexdrittet sitt...... Vil ikke betale for å møte løgnere, så vil tene giennom hvilke kanal som er mer seriøs enn andre.

Skrevet

Cupido? er ikke det sexkanal.....?

Skrevet

Jeg fant flest menn jeg likte på okcupid.com. Har gratismedlemskap.

Anonymous poster hash: 2661b...067
Skrevet

Sukker! Jeg var så heldig at jeg fant kjæresten min der :) Jeg fikk heller ingen slibrige tilbud eller ekle kommentarer der. Kjenner også flere som er fornøyd med sukker.

Skrevet

Sukker.no -det funket for meg!

Anonymous poster hash: ed72b...63a

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Sukker! Jeg var så heldig at jeg fant kjæresten min der :) Jeg fikk heller ingen slibrige tilbud eller ekle kommentarer der. Kjenner også flere som er fornøyd med sukker.

Hvis du ikke har fått noe som helst slibrige tilbud på Sukker, er du heldig. Vel, det kan jo være at det kun er jeg som tiltrekker meg menn som vil gå i skoene mine, og være slaven min. Eller?

Skrevet

Hvis du ikke har fått noe som helst slibrige tilbud på Sukker, er du heldig. Vel, det kan jo være at det kun er jeg som tiltrekker meg menn som vil gå i skoene mine, og være slaven min. Eller?

Hmmm... Kanskje jeg bare var heldig, ja? Når jeg tenker etter har jeg ei venninne som ofte får diverse tilbud. Tja, nei, jeg vet ikke... :vetikke:

Skrevet

Jeg fant flest menn jeg likte på okcupid.com. Har gratismedlemskap.

Er det norske folk å få tak i der? Trodde det bare var engelskmenn osv...

Anonymous poster hash: 1fcf8...242

Skrevet

Er det norske folk å få tak i der? Trodde det bare var engelskmenn osv...

Anonymous poster hash: 1fcf8...242

Har funnet meg en helnorsk mann og han var langt i fra den eneste.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også hatt hell med Sukker! Møtte samboer der. Det er ikke så lenge siden. Datet litt og hadde et halvlangt forhold med fine menn før det også. Jeg liker måten profilene er laget på og at de matcher slik at jeg bare får opp folk i riktig alder osv. Matchingen er nok ikke 100%, men jeg synes den er grei. Har såvidt vært innom Møteplassen også, men det var bare kaos og mange flere useriøse henvendelser. Jeg fikk veldig få henvendelser på Sukker totalt sett og nesten ingen slibrige. Jeg er nok heller ikke den mest attraktive utseendemessig.

Anonymous poster hash: 02a79...ae4
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Hmmm... Kanskje jeg bare var heldig, ja? Når jeg tenker etter har jeg ei venninne som ofte får diverse tilbud. Tja, nei, jeg vet ikke... :vetikke:

Tror det er litt av hvert.. Og at jeg kanskje er veldig uheldig, når det kommer til akkurat det :fnise: Vet nemlig om verdens søteste ektepar, som faktisk møtte hverandre på Sukker, når jeg tenker meg om.

Skrevet

Tusen takk dere. Da melder jeg meg inn på sukker. For på møteplassen får jeg en haug med slibrige meldinger så får jeg håpe på bedre lykke der ;). okcupid.com, må sjekke den og :)

Skrevet

ok, noen får slibrige tilbuder via sukker.no og.... uffda... vet ikke hvor jeg skal melde meg inn, men det er dyrt så jeg må vurdere det ;)

Skrevet

Slibrige meldinger kan du få alle steder. Dessuten er det jo aldri sikkert at du treffer noen som passer perfekt uansett hvor mange du har å velge mellom. Selv om jeg liker Sukker best, tror jeg det har betydning hvor gammel du er og hvor du er fra også. Under 35/40 og fra Østlandet -Sukker.

Anonymous poster hash: 02a79...ae4

Skrevet

Synes også Match er en bra datingkanal! Jeg har funnet flere bra gutter der, men det har foreløpig ikke holdt i lengden. Men det finnes bra gutter der. :)

Anonymous poster hash: 9489c...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...