AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Vi er et par som ikke for lenge siden flyttet inn i leilighet. Vi bor i en to mannsbolig, altså det betyr at noen bor i etasjen under oss. Det jeg lurer på er hva skal jeg gjøre når vi sitter hver eneste dag og hører på den høye musikken de spiller? Det er snakk om så og si hver eneste dag, midt på dagen. Musikken er så høy at vi hører nøyaktig hvilken sang de hører på. Dette er jo midt på dagen, så det er vel strengt tatt ingen regler for dette, men det er veldig plagsomt da vi kommer hjem fra skole og jobb og ønsker å slappe av og gjerne se på tv, men det blir veldig vanskelig å ikke henge seg opp i dette. Har dere noen tips? Kan jeg si i fra til dem, er redd de sier noe mot meg da. Anonymous poster hash: f1146...f25
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Skjønner at det er irriterende, men som du sier så er det jo ingen regler dere kan "ta" de på siden det er midt på dagen. Hva med å snakke med de og høre om de kan dempe musikken litt? Det er jo ikke sikkert de er klare over at det høres så godt. Hvis det ikke blir godt mottatt så allier dere med noen av de andre naboene som sikkert også synes det er plagsomt. Evt. ta det opp med styret hvis dere har det, og spør hvordan dere skal gå frem! Anonymous poster hash: 7c31d...778
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Oops, trodde det var 4 manns bolig. Verre med andre naboer når det bare er tomannsbolig. Dere får prøve å ta en prat med de. Funker ikke det så vær litt barnslig tilbake, tramp veldig hardt når dere går eller noe sånt Anonymous poster hash: 7c31d...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå