milla-ella Skrevet 15. januar 2014 #1 Del Skrevet 15. januar 2014 Hjelp! Gifter meg i august, og har trålt internett etter fine invitasjoner, men finner ingen jeg liker Det er kanskje for jeg vil ha noe litt anderledes, vet ikke. Hadde egentlig ikke tenkt å lage innbydelsene selv, men må vel om jeg ikke finner noe fint. Noen som vet om noen fine som går ann å bestille ? ...Eller tips til å lage selv? Tema i bryllupet blir blonder, så vil ha det på invitasjonene og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
våren14 Skrevet 15. januar 2014 #2 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg endte med å lage selv, fant heller ingen fine... Googlet wedding invitations for inspirasjonsbilder, raidet Panduro, og endte opp med perfekte invitasjoner for vårt bryllup. Mine hadde også blonder på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applecider Skrevet 15. januar 2014 #3 Del Skrevet 15. januar 2014 Hei! Jeg er veldig fornøyd med invitasjonene fra Wilton, de kommer i kit. Du kan enten skrive de for hånd eller printe dem ut med nydelig skrift. Printer-løsningen er meget enkelt å gjennomføre da all skrift og redigering er tilrettelagt for nettopp den type invitasjon man velger. Kjøp, legg i printer, gå på wilton.com og trykk deg inn på printer "programmet" , velg skrift/farger, skriv og print ut. Alt som følger med kittet kan printes,invitasjon, svarkonvolutter, konvolutter, svarkort etc. Jeg kjøpte 3 pakkee = 120 stk rimlig på ebay.com og har fått mye skryt for mine. Wilton har noen som er i den stilen som du nevnte, sjekk her http://www.wilton.com/store/site/department.cfm?id=0A0205A8-802D-F658-0E9DBA63E3AB0936&fid=0A0205B8-802D-F658-08199C0973A99BFC og her http://www.wilton.com/wedding/wedding-invitations/ her er søk på blonder på ebay http://m.ebay.com/sch/i.html?kw=lace+wedding+invitations&isNewKw=1&pgn=1&epp=24&cid=11827&cnm=Wedding+Supplies&mfs=KWCLK&acimp=0&autoComplete=true&sqp=lace+wedding+invi&_trksid=p2053742.m2428.l2632.R2.TR2.TRC1.Xlace+wedding+invi Håper du finnee noe du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er jækla mange stygge invitasjoner der ute Men Etsy har endel fine! (og endel fæle, haha) Anonymous poster hash: c80ae...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-ella Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg endte med å lage selv, fant heller ingen fine... Googlet wedding invitations for inspirasjonsbilder, raidet Panduro, og endte opp med perfekte invitasjoner for vårt bryllup. Mine hadde også blonder på Ja, har funnet masse fin inspo! Hvor lang tid tok det å lage? (Og hvor mange lagte du? ) Kan jeg spørre hva farger du brukte? Og papir ? Og hvordan danderte du blonden/ene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applecider Skrevet 15. januar 2014 #6 Del Skrevet 15. januar 2014 http://m.ebay.com/sch/i.html?kw=lace+wedding+invitations&isNewKw=1&pgn=1&epp=24&cid=11827&cnm=Wedding+Supplies&mfs=KWCLK&acimp=0&autoComplete=true&sqp=lace+wedding+invi&_trksid=p2053742.m2428.l2632.R2.TR2.TRC1.Xlace+wedding+invi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-ella Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 15. januar 2014 Hei! Jeg er veldig fornøyd med invitasjonene fra Wilton, de kommer i kit. Du kan enten skrive de for hånd eller printe dem ut med nydelig skrift. Printer-løsningen er meget enkelt å gjennomføre da all skrift og redigering er tilrettelagt for nettopp den type invitasjon man velger. Kjøp, legg i printer, gå på wilton.com og trykk deg inn på printer "programmet" , velg skrift/farger, skriv og print ut. Alt som følger med kittet kan printes,invitasjon, svarkonvolutter, konvolutter, svarkort etc. Jeg kjøpte 3 pakkee = 120 stk rimlig på ebay.com og har fått mye skryt for mine. Wilton har noen som er i den stilen som du nevnte, sjekk her http://www.wilton.com/store/site/department.cfm?id=0A0205A8-802D-F658-0E9DBA63E3AB0936&fid=0A0205B8-802D-F658-08199C0973A99BFC og her http://www.wilton.com/wedding/wedding-invitations/ her er søk på blonder på ebay http://m.ebay.com/sch/i.html?kw=lace+wedding+invitations&isNewKw=1&pgn=1&epp=24&cid=11827&cnm=Wedding+Supplies&mfs=KWCLK&acimp=0&autoComplete=true&sqp=lace+wedding+invi&_trksid=p2053742.m2428.l2632.R2.TR2.TRC1.Xlace+wedding+invi Håper du finnee noe du liker Å, her var det mye fint! Tusen takk! Hvordan er det å bestille frå ebay og lignende sider? Har aldri prøvd, ehehe Er det til å stole på ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-ella Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er jækla mange stygge invitasjoner der ute Men Etsy har endel fine! (og endel fæle, haha) Anonymous poster hash: c80ae...b75 Hehe, jepp! :-p Tusen takk, der var det mange i den stilen jeg er på jakt etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ahs Skrevet 15. januar 2014 #9 Del Skrevet 15. januar 2014 Vi laget invitasjonene selv, et a6, dobbelt kort. Satte sammen en collage av bilder (oss, kirka, gården, monogram) på s1, en litterær tekst tilknyttet område på s2, selve invitasjonsteksten på s3 og info på s4. Ble utrolig fornøyde. Brukte lite tid, og det kostet bare 1,75 for print på trykkeri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applecider Skrevet 15. januar 2014 #10 Del Skrevet 15. januar 2014 Bare hyggelig! Jeg har handlet 400 gjenstander på ebay siden 2006 og det er supert. Bare 2 tilfeller hvor jeg ikke har mottatt pakken og det var fra India. Absolutt til å stole på men du må bare huske å sjekke "feedback" på selgerne og den bør være over 99 % positiv. Det er stort sett ikke noe problem når det gjelder wilton invitasjoner da disse stort sett selges fra Usa/Uk osv. Alt til mitt bryllup utenom sko, er kjøpt gjennom ebay -ALT. Jeg kan gjerne hjelpe deg hvis det er noe du lurer på hilsen kanskje Norges største Ebay -entusiast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applecider Skrevet 15. januar 2014 #11 Del Skrevet 15. januar 2014 Har sendt deg en PM,ts. Si fra hvis du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-ella Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #12 Del Skrevet 15. januar 2014 Har sendt deg en PM,ts. Si fra hvis du vil ha Så snill du er! Har gjort det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg har kjøpt noe sånt som 50 ting fra Ebay, og blitt misfornøyd med en 5-6 av dem. Stort sett sånne som var "for billige til å være sant", så jeg har vel ikke blitt spesielt overraska. Bare husk at prisen som regel reflekterer kvalitet - også der inne. Å sjekke reviewsene som applecider sier, er veldig lurt. Men husk og at det er ikke alltid at "folk flest" er så kvalitetsbevisste og at bilder kan bedra. Sunn fornuft og en finger i jorda, så er ebay fantastisk. Anonymous poster hash: c80ae...b75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juvel Skrevet 15. januar 2014 #14 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvor mye er vanlig å bruke på invitasjoner? Jeg var inne på Etsy og kikket, og jeg fant noen som var utrolig fine. Kostet over 3000 for ca. 70 gjester Det er en sinnsyk pris! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. januar 2014 #15 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Hvor mye er vanlig å bruke på invitasjoner? Jeg var inne på Etsy og kikket, og jeg fant noen som var utrolig fine. Kostet over 3000 for ca. 70 gjester Det er en sinnsyk pris! Hoi! Men er det med masse tilpassing av tekst og håndverk og sånt ellers? For virkelig fine, godt utførte og litt kompliserte invitasjoner med kvalitetspapir og skikkelig trykk så synes jeg ikke nødvendigvis at 42 kr stk er så overdrevent. Men det er klart det går an å få det billigere! Designer man selv og trykker på Optimalprint/JapanPhoto/etc. så koster det gjerne en 14-15 kr pr kort inkludert konvolutt. Skal du ha på noe blonder/bånd/bling/ekstra bilder så koster jo materialene litt, også er det alle arbeidstimene. Og porto, men det kommer jo i tillegg uansett. Vi fikk lov til å skrive ut på jobben til mannen, så vi slapp veldig billig unna. Tror kanskje vi endte på en 5-6 kr per invitasjon i materialer. Pluss de overprisa konvoluttene vi kjøpte på Panduro fordi vi helt hadde glemt at sånt må man jo ha. Fine konvolutter er MYE billigere på eBay. Endret 15. januar 2014 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applecider Skrevet 15. januar 2014 #16 Del Skrevet 15. januar 2014 Så snill du er! Har gjort det Har svart deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juvel Skrevet 15. januar 2014 #17 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Hoi! Men er det med masse tilpassing av tekst og håndverk og sånt ellers? For virkelig fine, godt utførte og litt kompliserte invitasjoner med kvalitetspapir og skikkelig trykk så synes jeg ikke nødvendigvis at 42 kr stk er så overdrevent. Men det er klart det går an å få det billigere! Designer man selv og trykker på Optimalprint/JapanPhoto/etc. så koster det gjerne en 14-15 kr pr kort inkludert konvolutt. Skal du ha på noe blonder/bånd/bling/ekstra bilder så koster jo materialene litt, også er det alle arbeidstimene. Og porto, men det kommer jo i tillegg uansett. Vi fikk lov til å skrive ut på jobben til mannen, så vi slapp veldig billig unna. Tror kanskje vi endte på en 5-6 kr per invitasjon i materialer. Pluss de overprisa konvoluttene vi kjøpte på Panduro fordi vi helt hadde glemt at sånt må man jo ha. Fine konvolutter er MYE billigere på eBay. Ja, de var utrolig flotte! Du har absolutt rett i at prisen egentlig ikke er så ille når det gjelder så fine kort, det er bare når totalsummen kommer opp så tenker jeg: HVA, 3300,- for invitasjoner?! Jeg så for meg 40 kroner for en pakke med ti kort Takk for godt tips En barndomsvenn av meg er illustratør, og han har tilbudt seg å designe invitasjoner. Da blir det nok mest relevant med trykking, printing og den slags ja. Endret 15. januar 2014 av Juvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå