Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

hei jeg har nettopp blitt femi og tente jeg skulle få fine negler. Jeg har ca 1 mm med hvit linje ytterst og det er jo en fin start men kan ikke se dem stikke opp på innsiden av fingeren oppe ennå. Dessuten har jeg et ekkelt neglbånd og kan ikke lakke på hud. Jeg prøvde å ta den vekk med saks men begynte å blø. Dessuten er neglene mine tynne og bøyelige og har en uvanlig dybde (vil si at jeg kan bite dem veldig langt ned, så det er masse masse mm uten negl, æsj!)

men jeg har iallfall sluttet å bite :) noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Putt fingertuppene i litt olje med romtemperatur og skyv neglebånd tilbake med enden på en neglefil (av den typen med plasthåndtak) eller en trepinne som er spesielt for dette.

Du får også kjøpt spesiell olje (mandelolje) til sånt, men matolje fungerer helt fint.

Å klippe neglebåndene gjør det bare vondt verre.

Hvis du lakkerer neglene så blir de ikke så myke og skjøre.

Kjøp evt. en negleforsterker

Gjest Carmelita
Skrevet

Jeg har hatt det samme problemet som deg i alle år, bitt negler og neglebånd, tynne og flisete negler...helt til jeg kjøpte produkter fra serien Nailtiques! Negleforsterker, negleolje og neglekrem. Funker som bare det! Nå er neglene sterke og fine og neglebåndene hele. Kjøpte på www.lookfantastic.com

Skrevet

Jeg har også begynt å bruke Nailtiques! Det ser veldig bra ut foreløbig, men jeg lurer bare på en liten ting: Denne proteinformulaen som man skal smøre på hver dag, skal man smøre den over gårsdagens lag, eller skal det taes bort først?

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...