Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dette ikke er helt rette plassen, men jeg har inntrykk av at det er her det er mest aktivitet og vil gjerne ha noen sin mening om dette.

Jeg har tidligere mistet mitt nyfødte barn etter sykdom.
Noen måneder senere får venninnen min et barn, og hun spør meg om å være gudmor til barnet. Nå i ettertid virker det som om hun har spurt fordi jeg mistet mitt barn.
Grunnen for at jeg har fått følelse av det er fordi jeg så i baby boken hennes, og der står det oppført navnene på de som skal være fadder til barnet, og der står noen navn med en penne skrift og mitt navn står med en annen penneskrift. All annen tekst står med samme penn som de første fadderen som er skrevet opp.

Jeg takket ikke nei til å være fadder til dette barnet når hun spurte, fordi jeg ser på det som å bli spurt om å være fadder viser hvor mye du stoler på den du spør.

Anonymous poster hash: c79a8...6ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du overtenker.

Det er ikke sikkert at alle fadderne ble bestemt på en gang, de er jo tross alt to stykker som skal være enige. At du ble skrevet inn på et annet tidspunkt betyr ikke automatisk at du er mindre ønsket som fadder av den grunn. Kanskje hun ikke hadde fått spurt deg ennå da hun skrev inn det andre, kanskje det andre hadde vært bestemt lang tid i forveien.

I stedet for å bekymre deg synes jeg du skal gled deg over at du ble spurt.

Skrevet

Kanskje hun skrev ditt navn først?

Anonymous poster hash: 4428f...071
Skrevet

Kanskje hun skrev ditt navn først?

Det har nu ikke, for mitt navn står helt på slutten av linjen der man skal skrive inn navnene.

Anonymous poster hash: 4428f...071

Skrevet

Jeg synes du overtenker.

Det er ikke sikkert at alle fadderne ble bestemt på en gang, de er jo tross alt to stykker som skal være enige. At du ble skrevet inn på et annet tidspunkt betyr ikke automatisk at du er mindre ønsket som fadder av den grunn. Kanskje hun ikke hadde fått spurt deg ennå da hun skrev inn det andre, kanskje det andre hadde vært bestemt lang tid i forveien.

I stedet for å bekymre deg synes jeg du skal gled deg over at du ble spurt.

Ja jeg gleder meg over det, men det er vel mine rare tanker etter jeg mistet barne mitt som surrer i hode mitt.

Skrevet

Kanskje hun valgte deg først men tenkte at det ville være litt følsomt for deg, men så ombestemte hun seg igjen og spurte deg likevel?

Anonymous poster hash: c7a3f...bc8

• Liker 1
Skrevet

Skjønner du får mange tanker av dette, det er ikke så rart. Utrolig trist å høre at du har mistet et barn. Fadderrollen til din venninnes barn vil aldri ha noe med dette å gjøre. At du kobler det inn er bare fordi du tenker på det som har skjedd med deg og ditt barn. Hvis du ønsker å være fadder synes jeg du skulle takke ja til det, og tenke at det handler om noe annet. Hvordan det stod skrevet og det der er bare noe som vekker en assosiasjon i deg til noe du tenker på uansett. Tror jeg.

Ønsker deg lykke til og alt godt i livet.

Anonymous poster hash: 4be9c...b4f
Gjest Coolaid
Skrevet

Spør henne. Hvorfor hun og mannen hennes ønsker deg som gudmor. Et helt vanlig spørsmål som de garantert bør ha reflektert over.

Ikke tenk så mye. Spør og få avklart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...