Gå til innhold

Invitere elskeren i bryllupet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kari inviterer både Per og Trude.

Anonymous poster hash: 09088...778
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke greia med og invitere jobben i bryllupet. Hvis en forteller kommende ektemann hvordan det ligger an så kan man vel strengt tatt bare avlyse bryllupet.

Anonymous poster hash: c317f...fe7

Tenkte det samme. Jeg ville vært veldig skeptisk til å gifte meg med noen som har så dårlig dømmekraft at de har vært elskeren/elskerinnen til sjefen sin og samtidig vært så falsk at vedkommende har smilt pent opp i trynet på vedkommendes ektemake.

Skrevet

Kari inviterer både Per og Trude.

Anonymous poster hash: 09088...778

Send invitasjon til danske store filmskapere samtidig. Filmdrama.

Anonymous poster hash: f363e...e47

Skrevet

Interessant dilemma. Synes Passing by har gode innlegg her.

Skrevet

Personlig synes jeg Kari er ei skitkjerring, ligner ingenting å ha et forhold til sjefen sin.

Skrevet

Hvorfor så fordømmnde, Gjest?

Jeg skjønner godt at man vil holde forhold mellom kolleger hemmelig. Jeg har gjort det selv, hatt elskerforhold til kollega i tidligere jobb (ingen av oss var sjef over hverandre da), men vi så ingen grunn til å la de andre på jobben få vite det. Det kan fort gjøre noe med arbeidsmiljøet og kolleger kan begynne å tro ting som ikke er tilfelle, om de får vite at man har/hatt et forhold.

Skrevet

Jeg skjønner godt at man vil holde forhold mellom kolleger hemmelig. Jeg har gjort det selv, hatt elskerforhold til kollega i tidligere jobb (ingen av oss var sjef over hverandre da), men vi så ingen grunn til å la de andre på jobben få vite det. Det kan fort gjøre noe med arbeidsmiljøet og kolleger kan begynne å tro ting som ikke er tilfelle, om de får vite at man har/hatt et forhold.

Fordi det er å drite i eiga reir.

Skrevet

Fordi det er å drite i eiga reir.

Ja da vet du mye om livet du, hvis du kan fordømme på denne måten uten å kjenne noen av de menneskene det faktisk dreier seg om. Kanskje har det faktum at Kari og Per jobber sammen mindre betydning, det handler vel mer om at de har interesse for de samme tingene og trives i hverandres selskap. At det ikke ble noe mer enn et vennskap utav det etter hvert er jo en annen sak, men slik er det jo i livet.

Takk til alle som har kommet med relevante, konstruktive og fornuftige svar for å opplyse saken og tankegangen!

Anonymous poster hash: 2d494...057

Skrevet

Sant, så fremt man ikke går videre med det er det ingen grunn til å fortelle det til andre.

Skrevet

Ja da vet du mye om livet du, hvis du kan fordømme på denne måten uten å kjenne noen av de menneskene det faktisk dreier seg om. Kanskje har det faktum at Kari og Per jobber sammen mindre betydning, det handler vel mer om at de har interesse for de samme tingene og trives i hverandres selskap. At det ikke ble noe mer enn et vennskap utav det etter hvert er jo en annen sak, men slik er det jo i livet.

Takk til alle som har kommet med relevante, konstruktive og fornuftige svar for å opplyse saken og tankegangen!

Å pule sjefen sin er uproft, uansett om det ble mer eller ei. Kari har vist fjærene sine og det her kommer til å bite paret Kari/Hans i ræva en dag.

Skrevet

Å pule sjefen sin er uproft, uansett om det ble mer eller ei. Kari har vist fjærene sine og det her kommer til å bite paret Kari/Hans i ræva en dag.

Jøss, det var aggressivt! Håper resten av dagen din blir litt hyggeligere!

Skrevet

Inviteres kolleger i bryllyp? Personlig synes jeg det er greit å holde arbeidsliv og privatliv adskilt. I vårt bryllup inviteres venner og familie, ikke folk fra arbeidslivet.

Skrevet

Da må Kari og Per bli enige om å holde kjeft. Enkelt og greit. Ellers får Trude vite det og Per får et helvete, og da får også Hans vite det og Kari får et helvete.

Det man ikke vet har man ikke vondt av i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: 9f30c...cce

Enig!

Skrevet

Hvorfor i all verden er denne tråden flyttet til kategorien "Bryllup"? Det som er selve saken er jo et emosjonelt dilemma ifht "Samliv og relasjoner" - ikke noe vanlig bryllupstema som blomster og vaser. Går det an å flytte den tilbake slik at man ikke mister lesere - og relevante tilbakemeldinger?

Mvh TS.

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vært Kari, hadde jeg holdt kjeft overfor Hans.

Og spurt Per om han ville komme i bryllupet, dersom jeg hadde lyst at han skulle komme.

Skrevet

Inviteres kolleger i bryllyp? Personlig synes jeg det er greit å holde arbeidsliv og privatliv adskilt. I vårt bryllup inviteres venner og familie, ikke folk fra arbeidslivet.

God poeng.

Skrevet

Er det virkelig slik at Kari i dette tilfellet fortjener å fordømmes? Hun trenger selvsagt ikke invitere Per i bryllupet, men sånn generelt. Har Kari gjort noe galt som hun skal svi for resten av livet? Noe som skal hindre henne i å leve et godt ekteskap enten med Hans eller noen andre?

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig slik at Kari i dette tilfellet fortjener å fordømmes? Hun trenger selvsagt ikke invitere Per i bryllupet, men sånn generelt. Har Kari gjort noe galt som hun skal svi for resten av livet? Noe som skal hindre henne i å leve et godt ekteskap enten med Hans eller noen andre?

Nei, men det ligner ingenting å invitere gamlekjærster/elskere til bryllupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...