Varglun Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Det er lite jeg har å gå etter! men jeg kan fortelle at den begynner med en kvinne, antagentligvis i en ørken og sangen er ganske hard, type heavy metal En liten del av sangen har noe med at det ikke er lett å si i love you eller noe i den duren... åh, at jeg ikke kan finne den </3 Ser for meg bilder av noen bøker.. men kan hende hukommelsen min spiller meg et puss. Også et band som spiller ut i ørkenen eller noe sånt... Det er først vanskelig å høre på teksten fordi den er litt ropete, brølete Hjelp!!
skulldrag Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Det kan være denne ? Killswitch Engage - My Curse http://www.youtube.com/watch?v=iPW9AbRMwFU 2
Varglun Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2014 Herregud JAAAA!! Elsker deg! Hvis det er noe du noen gang trenger, I'll be here for you <3<3<3<3
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2014 #4 Skrevet 1. februar 2014 Det er så trivelig når man får ønskene oppfylt på dette vidunderlige viset! Folk er fulle av musikalsk viten og trang til å hjelpe. Yii-ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå