MrRenefo Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Er ei dame eg kjenner igjenom jobben, vi jobber litt sammen av og til noen minuter eller eg jobber vel egentlig for henne kan du si for hun jobber for det firmaet som eg er innleid til. tidligere har vi nett prata litt sammen og sånn, med jobb ting. men no etter jul så hver gang vi har hatt noe med hverander og gjøre så har vi prata meira sammen, men det som har skjedd no er at hver gang vi møtes så får eg altig en liten dytt i armen/skulderen eller noe sånt. Men vett ikke helt hvordan eg skal tolke dette. Så hva tror dere???
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Små berøringer som det vil jeg tolket som et veldig godt tegn Gjengjeld med lette, uskyldige berøringer litt sånn tilfeldig og se hva som skjer... Anonymous poster hash: 1e24d...0b4 1
Melkebarten Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Har hun sendt deg meldinger da? Eller gjort noen andre fremstøt?
MrRenefo Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2014 Nei ingen meldinger men no er vi ikke venner på Facebook og vi har ikke hverandres nummer. Var bare en veldig forskjell i hvor mye vi prater no etter jul og hver gang vi møtes får eg et klapp på skulderen eller noe sånt og sånn var det aldrig før.
Melkebarten Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Hmmmm..............prøv og gjengjeld de *dunkene*? Hva prater dere om når dere prater da? Er det om vær og vind, og hvem som røyk ut av skal vi danse?
MrRenefo Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2014 Vi prater litt om alt igrunn. Har prøvd og har ikke fått noe inntrykk av at hun ikke liker det. Igår så vart vi stående og prate litt og hun var litt små stressa så sånn på "tull" tok eg og masserte skuldrene hennes litt og sa at hun måtte puste og slappe av, og det var ingen protester.
Melkebarten Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Men det høres bra ut. Hvordan var fremtoningen hennes da? Har du kjent henne lenge? Isåfall kunne du jo spurt om hun ville finne på noe en dag!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Hadde vel ikke tatt det som et tegn på noe annet enn at dere nå kjenner hverandre enda bedre. Men vil du at hun skal like deg da? Anonymous poster hash: 1059d...c54
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Mye snakking er helt normalt. Uskyldig dytting er kanskje et tegn, men mange er bare på den måten, så er nok litt vanskelig å si. Anonymous poster hash: d1f30...07c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Men det høres bra ut. Hvordan var fremtoningen hennes da? Har du kjent henne lenge? Isåfall kunne du jo spurt om hun ville finne på noe en dag! Du kan jo bare spørre om hun vil ta en kaffe etter jobb? Hvis hun sier nei, trenger du ikke være flau fordi det er ikke nødt til å være noe mer enn et vennskapelig forslag, hvis hun sier ja så er du iverfall på vei! :-) Anonymous poster hash: d1f30...07c
MrRenefo Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2014 (endret) Men det høres bra ut. Hvordan var fremtoningen hennes da? Har du kjent henne lenge? Isåfall kunne du jo spurt om hun ville finne på noe en dag! Håper det, har kjent henne i et år kanskje, men er bare di siste par månedene vi har prata meira sammen før det var det bare hei og hallo og sånn. Hadde vel ikke tatt det som et tegn på noe annet enn at dere nå kjenner hverandre enda bedre. Men vil du at hun skal like deg da? Anonymous poster hash: 1059d...c54 Ja hadde vært fint om det var noe der for hun er ei nydelig og utrolig morsom jente. Endret 15. januar 2014 av MrRenefo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå