Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde vært sammen med kjæresten din i ca 2 år, da dere plutselig måtte ha avstandsforhold en ubestemt periode pga jobb. Denne perioden viste jeg å bli til et halvt år, og fortsatt uvisst hvor mye lenger. Det kjentes på forholdet, dere begynte begge å tvile på hva dere skulle gjøre, om det var verdt å holde sammen. Men dere hadde ikke bestemt noenting, og var fortsatt et par.

I denne perioden har du merket at han har begynt å bli rar mot deg, litt kald på en måte. Du spør til s lutt hva som er galt, og han forteller at han har vært utro. Han har kysset en jente i fylla, og senere møtt henne en par-tre ganger, der han også har kysset henne én gang i edru tilstand. Ikke noe sex.

Du må dra hver eneste opplysning ut av ham, og det tar tre dager før du har hele historien. Han sier altså ikke alt på én gang, men prøver å skjule detaljer. Han angrer seg noe helt forferdelig. Sier det var på grunn av omstendighetene, at dere hadde det vanskelig i forholdet. Du vet at han er en bra person innerst inne, og hadde aldri trodd han kunne gjøre noe slikt.

Du får så mulighet til å flytte dit han er. Tror du at du hadde tilgitt ham og dratt til ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at de ikke hadde sex?

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: eb23b...e5f

Skrevet

Nei, dette hadde vært utroskap i mine øyne og et tegn på at forholdet ikke er liv laga.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at de ikke hadde sex?

Tja.. snakket med hun jenta, hun sa også at de ikke hadde det.

Gjest Inferno
Skrevet

Kunne gått begge veier. Gjør det du føler for.

Skrevet

Hadde aldri i verden tilgitt det hvis dama (jeg er mann) hadde funnet på noe sånt. Ikke sjans i havet. Utro folk er drittsekker, og jeg hadde forandret hele mitt syn på en kjæreste som hadde vært utro på sekundet.

Anonymous poster hash: dd0de...d4b
  • Liker 1
Skrevet

Tja.. snakket med hun jenta, hun sa også at de ikke hadde det.

Tilbake til spørsmålet ditt så er svaret mitt ja. Hvis begge ville kjempet for forholdet, så kunne jeg tilgitt.

Skrevet

Nei jeg kunne ikke ha tilgitt det. Han burde isåfall hatt vett til å la være å fortsette dette etter det første kysset. Og han prøver også å skjule ting for deg, det høres helt ærlig ikke så veldig sunt ut.

Skrevet

Nei. Slik følelsesmessig utroskap er verre enn et følelsesløst one nigh stand, i mine øyne.

Anonymous poster hash: 3f9cd...7c0
  • Liker 1
Skrevet

Nei jeg tror ikke det..

Ikke siden han har truffet henne flere ganger.

Om forholdet før dette var fantastisk så kanskje jeg hadde gitt ham en sjanse, men

ikke når dere allerede tvilte på om dere skulle fortsette.

Skrevet

Jeg kunne tilgitt et kyss ja.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne tilgitt et kyss ja.

Nå er det jo her snakk om først kyssing i fylla og deretter å møtes - såvidt TS vet - to-tre ganger til, med mer kyssing der. Tror nok det er mange som skiller mellom et kyss på byen på fylla og det litt mer systematiske som dette, selv om min grense går før begge deler.

Anonymous poster hash: dd0de...d4b

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 23ba0...9b2
Skrevet

:sjokkert: Å tilgi er en ting. Det å dra til han, fortsette som før, og late som ingenting, er en annen. Håper for all del at jeg hadde kuttet ut dette forholdet. Min tillit ville nok vært ødelagt for alltid.

• Liker 1
Skrevet

NEI, ALDRI.

Å kjempe for forholdet er nettopp det han skulle gjort, og ikke gått på den jenta der. Han skulle ikke dratt til henne, oppsøkt henne, og ikke kysset henne.

Dere hadde en tøff periode med avstandsforhold og han ødela det. Hva får deg til å tro at han er i stand til å kjempe for forholdet når han ikke en gang greide det der?!

Anonymous poster hash: 708de...18f
  • Liker 1
Skrevet

Det er få som innrømmer utroskap,så det hemder det lykkes i å "dra det ut"av dem.

Du skriver du får mulighet til å dra dit han er. Vil han det?

Forhold er gjennom faser,noen gjør de tyngre verre ved å gjøre dumme ting...som å trøste seg og få bekreftelse av andre. En håper vel alltid at de velger andre måter å få ut frustrasjon på.

Dumt gjort,men trenger ikke skje igjen,og hvordan forholder han seg til det?

Ville snakket ut med ham,og måten han forholder seg til det på,og hva han sier,ville vært avgjørende om jeg kunne tigitt,

Anonymous poster hash: 24269...929
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Hadde nok ikke tilgitt det nei, hvert fall ikke siden det har skjedd flere ganger, og edru! Men hvis personen hadde jobbet ræven av seg for å få forholdet vårt til å fungere og virkelig vist at dette aldri kom til å skje igjen, så kanskje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...