AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Jeg er i ett avstansdforhold. Han bor 1,5 time unna. Det er ikke så langt men med jobb og unger blir det langt nok til at man kun møtes i helger. Jeg savner han veldig i hverdagen min. Problemet her er at jeg ikke kan flytte til han og han ikke hit pga jobb. Så det ligger jo i kortene at det ikke blir oss to. Dette forholdet har vart ca 1år nå og jeg tenker at jeg ikke kan ha det slik i flere år framover. Jeg ønsker en jeg kan dele hverdagen med. Men så jeg jeg jo glad i fyren. Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: a2650...5e6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Hvor ofte ser dere hverandre? Anonymous poster hash: b21eb...5a6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Kan variere litt men hver helg til annenhver. Vi snakker vel ca 1 time på tlf hver dag og chatt å sånt. Men det mangler noe liksom! Han er tydeligvis veldig fornøyd med denne ordningen. Anonymous poster hash: a2650...5e6
Jodi Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Hvis du vil ha en du kan dele hverdagen med, og du ser at dette ikke kommer til å skje med han du er sammen med nå, så sier det seg vel egentlig selv. Du vil aldri bli lykkelig i dette forholdet, hvis dere skal fortsette som dere gjør nå. Ettersom du også sier at han virker til å være fornøyd med sånn tingene er nå, så vil nok han neppe ofre mye for å endre noe.... Du må nok nesten bare følge magefølelsen her. Evt. snakkke med ham, og fortelle at du vil på sikt bo sammen og dele hverdagen, og at hvis han ikke vil det samme så bør dere kanskje liksågodt ende det først som sist. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 (endret) Kan du ikke søke på jobber nær ham da dersom du ikke har barn fra før av? Eller har dere begge barn? Akkurat det var litt uklart i hovedinnlegget. Endret 15. januar 2014 av Mrs. Random Nick
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har barn og av hensyn til både barna mine og barnas far har ikke jeg mulighet til å flytte. Kjæresten min har ikke barn men det er vanskelig for han å bytte jobb. Da må han bytte yrke totalt for å si det sånn. Så dømt til å bli avstandsforhold. Vanskelig dette siden jeg liker han så godt. Anonymous poster hash: a2650...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå