AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Og han er betatt av meg. Men,jeg synes at det er litt ekkelt at han (som 28-åring) har sagt at han tenner på ei jente som nesten akkurat har blitt 17. Han sa det ikke direkte til meg, men jeg hørte han sa det til en kompis. Er dette veldig vanlig? En på nesten 30 som tenner på ei som nesten akkurat sluttet på u.skolen. Jeg mener, hva ser så "gamle" menn i så unge jenter? Hva tenker dere om det? Må innrømme at jeg føler meg litt som et andrevalg, selv om vi holder på. For jeg vet at han helst vil ha henne. Anonymous poster hash: 250d1...547
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Jeg synes ikke det er rart at han kan tenne på en så ung jente. Hun har jo sannsynligvis former som en kvinne. Men jeg synes det er galt at han sier sånt til en kamerat så det er mulig for deg å høre det. Også at han sier sånt samtidig som han holder på med deg. Han burde holdt for seg selv at han tenner på henne. Anonymous poster hash: e87f3...51f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Flere? Anonymous poster hash: 250d1...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå