Gå til innhold

Sliter etter en "voldelig" ex......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ex var ikke av den snilleste typen... Han fikk raseriutbrudd, ropte skrek, holdt meg nede ( i en liten time) for å få svar (tre ganger), drog meg gjennom stua ut i gangen (blåmerke av hånda hans på lår og blåmerke på arm og rygg/ skulder) ( en gang), slo en gang i siden på meg (hofta) vondt i 2 uker, nekta å kjøre meg hjem da han en dag skulle absolutt ha meg inn i bilen, dum som jeg var så gikk jeg inn i bilen, kjørte alt for fort! Nekta og snu bilen før jeg hadde svart ( jeg hadde jobbet fra 0700 og til 1900 og hadde fortsatt mer jobb å gjøre når jeg kom hjem, dette sa jeg til han men han kunne ikke vente på å få svar på koffe jeg ikke hadde svart han på mld tidligere på dagen (var veldig travel dag på jobb) han bulka bilen i forsøket når han skulle snu bilen, han hadde alt for stor fart. Han fikk meg til å tro at det var min feil at han "skada" meg.... Ja vet jeg er svak....

Da min sønn sa " ****** kløyp meg i kinnet" da var det nok.... Han greide å manipulere meg et par dager til men så var det nok.... Jeg var i lag med han i 1 år, hadde vert i lag i et halvt år ca da det begynte.... jeg kasta han ut i sommer.. Men jeg har ikke latt meg selv tenke på han, jeg har fått ny jobb så har fokusert masse på den, men nå begynner det å komme tilbake, det blir bare verre og verre....

Redd, skvetten dersom hører hans bil lyden eller ser en lignende bil! husker veldig dårlig!! lavt energinivå, trøtt, sliten, blir fort sint, greier ikke å tenke ut løsning på problem, blir fort lei meg men tvinger meg til å ikke gråte, varme tokter, opptatt av å bli tynn, spyr av og til etter mat, redd for å mislykkes i alt, ingenting går slik som det skal, kritiserer meg selv for alle små feil! vil vere alene, får ikke sove, sover lenge når jeg først sovner, ofte mareritt om " han", greier ikke å følge skikkelig med når folk snakker til meg (jeg "detter" vekk)......

Vet ikke hva jeg skal gjøre........ Hvordan få orden på livet mitt igjen...

(Beklager at det ble langt og rotete)

Anonymous poster hash: f69f2...c17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det eneste rette du kan gjøre,er å forklare fastlegen din?

Ettersom det tydeligvis ikke er bearbeidet,så vil du kanskje trenge hjelp til dette av profesjonelle.

Du trenger nok ikke årelang terapi,men få ryddet opp litt i det traumatiske denne mishandleren klarte å skape for deg. Hvis du ikke får litt hjep,er jeg redd dette vil plage deg lenge,og tilmed kanskje mer.Så snakk med legen din, Lykke til.

Anonymous poster hash: cdfb8...657
Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for persondiskusjon. Daenerys, mod.

Det er viktig at du tar vare på deg selv. Omgi deg med positive mennesker som bygger deg opp, ikke ned.

Anonymous poster hash: 1b3e0...568

Endret av Daenerys
Skrevet

Tror det eneste rette du kan gjøre,er å forklare fastlegen din?Ettersom det tydeligvis ikke er bearbeidet,så vil du kanskje trenge hjelp til dette av profesjonelle.Du trenger nok ikke årelang terapi,men få ryddet opp litt i det traumatiske denne mishandleren klarte å skape for deg. Hvis du ikke får litt hjep,er jeg redd dette vil plage deg lenge,og tilmed kanskje mer.Så snakk med legen din, Lykke til. Anonymous poster hash: cdfb8...657

Takk for svar :-)

Fastlegen er ei so snakker gebrokkent svensk og iransk, så sliter vanvittig med å forstå ho, den andre legen er en som jeg ikke tør å snakke med, må en henvisning gå vi fastlegen? Eller kan jeg reise til et anna legekontor og få henvisning?

Anonymous poster hash: 3dfea...347

Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for persondiskusjon. Daenerys, mod.

Det er viktig at du tar vare på deg selv. Omgi deg med positive mennesker som bygger deg opp, ikke ned. Anonymous poster hash: 1b3e0...568

Takk for tipset :-)

Anonymous poster hash: 3dfea...347

Endret av Daenerys
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for persondiskusjon.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...