AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hei! Først og fremst må jeg si at jeg har verdens beste kjæreste, ikke misforstå. Men vi har rett og slett begynt å kjede oss litt. Hver gang vi er sammen omtrent så ender det med film/tv og sex, av og til bare tv.. Vi er rett og slett nesten tomme for ting å gjøre. Så klart er vi ute på fester av og til, og drar på kino en sjelden gang, men dagene ellers blir vanskelige å fylle. Hva kan vi gjøre annet enn å ende opp med dette hver gang? Vi har kjøpt oss noen playstationspill, men har gått litt lei av disse også. Å gå turer er ikke han så interessert i, selv om jeg synes det er koselig. Trenger rett og slett litt friske ideer. Grunnen til at jeg er så veldig på dette er at det forrige forholdet jeg var i gikk dunken da han ble lei av meg. De siste dagene vi var sammen satt han kun og så på ting han syntes var morsomt på nettet, mens jeg satt og prøvde å snakke/kose/finne på noe uten hell. I dag så jeg(dessverre) noen av de samme tendensene hos min kjære. Han satte på noe han vet jeg synes er megakjedelig og satt stumt og så på det. Han holdt rundt meg hele tiden, men følte ikke helt at han var tilstede. De få timene vi er sammen synes jeg faktisk at vi bør gjøre ting som begge liker! Jeg setter for eksempel ikke på skikkelige jenteprogrammer fordi jeg respekterer at det faktisk kjeder han. Misforstå meg rett, jeg kan godt se på ting han vil om det gleder han(elsker han jo), men er redd for at det blir en vane han blir lei av, og dermed lei av meg. Beklager hvis dette ble litt rotete, men håper jeg fikk frem poenget mitt. Når sant skal sies så er forholdet veldig bra ellers, men på dette punktet er begge to på 0,01 på kreativitetsskalaen. Vær så snill, hjelp oss!Anonymous poster hash: dddfa...a8b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Hva med å finne på noe for deg selv? Treffe venninner? Trene? Kanskje det blir for ofte det samme for dere. Da blir man lei...Anonymous poster hash: 12b28...af0
Gjest Awzm me Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Dere kan jo ha noen serier dere følger med på? Da kan dere glede dere til å kunne fortsette serien hver gang dere skal være sammen også
Gjest Soley Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Synd at han ikke liker å ta seg en tur, du bør snakke med han om det Men hva med slalombakken, Hyttetur, rafting (om sommeren), shopping, kafé eller resturant kommer ikke på så mye mer men ja håper dette gir deg noen idéer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå