AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Skal ikke bikinien holde alt på plass eller? Og ikke henge flere centimetre under selve bysten? http://fitfager.blogg.no/1389708558_bikini_15kr.html Anonymous poster hash: 65bc7...a99 2
Bernardette Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Om hun faktisk hadde hatt pupper kunne den nok sett bedre ut.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Hun bruker helt feil størrelse. Anonymous poster hash: 8bdf1...a5e 11
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Den så virkelig ubehagelig ut. Men det jeg lurer mer på er hvorfor hun drar ned trusa på siden der og viser litt av fitta. Anonymous poster hash: cc9b0...958 20
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Og hvorfor skal trusen dras halvveis ned på ene siden så halve dåsa vises? Skulle tro noen fra kvinneguiden har vært innom og kommentert der; bare fordi ei jente går mot strømmen og påpeker at det er noe pinlig over den type selfies, kommer en annen blodfan av bloggeren og roper sjalusi. Javisst, for alle må jo elske synet av en narsissistisk bloggerberte med bikinien på halvåtte! Gaaad jeg er lei av rosabloggere nå. Anonymous poster hash: 166b7...26f 23
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Leste dere teksten til bildet? Det gjorde det hele enda verre, hun liksom tok på seg en bikini til 15kr på tull, men i samme slengen får hun flasha litt hud og halve musa si, jada så morsomt . Denne bikinien kostet 15kr på Lindex. Hadde den kostet mere, ville jeg ikke kjøpt den. Det var synd den ikke kostet 25 kr, for jeg fikk stygg rompe i den og puppene mine er alt for små til en slik overdel. Trekantbikini er mere min greie, så denne blir nok liggende i skapet til jeg finner noe annet fornuftig eller fullstendig latterlig å bruke den til! Anonymous poster hash: cc9b0...958 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Fjonge håndduker på tørkestativet, da. Blir ikke mer sexy enn det!Anonymous poster hash: d78ad...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 MEn hun hadde fin kropp Anonymous poster hash: b23a1...40e 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Denne bikinien kostet 15kr på Lindex. Hadde den kostet mere, ville jeg ikke kjøpt den. Det var synd den ikke kostet 25 kr, for jeg fikk stygg rompe i den og puppene mine er alt for små til en slik overdel. Trekantbikini er mere min greie, så denne blir nok liggende i skapet til jeg finner noe annet fornuftig eller fullstendig latterlig å bruke den til! Anonymous poster hash: cc9b0...958 Jeeez, flaut! Anonymous poster hash: 1a916...a57 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Skjønner ikke at folk gidder å bruke tid på den bloggen der. Hun er en taper som bare skrive dritt, men skaffer seg lesere ved å kle av seg.. Anonymous poster hash: 50bd0...0fe 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Skjønner ikke at folk gidder å bruke tid på den bloggen der. Hun er en taper som bare skrive dritt, men skaffer seg lesere ved å kle av seg.. Anonymous poster hash: 50bd0...0fe Jeg leser ikke den bloggen til vanlig, men fant den på blogglisten og tenkte det var et tips om bikinier. Men nei. Og så la jeg merke til den neddratte bikinitoppen, akkurat som Livingdoll hadde gjort. Og begynte å gruble over hvorfor. De dytter opp puppene og drar ned bikinien. Det ser jo bare helt fjernt ut? Anonymous poster hash: af42f...c24
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 Hva er vitsen med bikinitruse når du likevel viser halve sjura di? Anonymous poster hash: 165e8...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Haha, det der er bare flaut! Anonymous poster hash: 3a547...673
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 Fin kropp?? Jenta har jo ikke midje.. Og nei bikinien var ikke mye flatterende...lurer på hvorfor hun viser seg fram i den når den ikke passer....... Anonymous poster hash: 99118...eea 6
Hjarte Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 Ser jeg feil, eller hun faktisk "Ninja" til mellomnavn? 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #16 Skrevet 15. januar 2014 Merkelig hvor skrullete enkelte blir pga nettets muligheter.Deilig kropp,og deilig detalj at hun blottlegger litt av fitta.Er mann ja ,men stønn for et patetisk menneske.Men helt siden antikken har det vært vanlig å skille mellom kropp og sjel,behøver ikke like begge. Anonymous poster hash: a0e55...3b3
Sikori Skrevet 15. januar 2014 #17 Skrevet 15. januar 2014 Fjonge håndduker på tørkestativet, da. Blir ikke mer sexy enn det! La du merke til kattesanden i bakgrunnen? 2
Gjest Tigress Skrevet 16. januar 2014 #18 Skrevet 16. januar 2014 Så herleg å sjå ein heilt normal, pen jentekropp! Eg kan dessutan ikkje sjå kjønnsdelar her, ein har ikkje fitta i lysken...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #19 Skrevet 16. januar 2014 La henne da være! Skjønner ikke hvorfor ''voksne'' kvinner, skal sitte å baksnakke yngre jenter på den måten.. Jeg skjemmes.. Anonymous poster hash: dbd02...ec5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #20 Skrevet 27. januar 2014 ER DET MULIG???? Det her er den mest usaklige diskusjonen jeg har vært innom! Jeg kjenner jeg rett og slett blir forbanna over at voksne mennesker kan sitte å kritisere ei ung jente på denne måten. La hu nå drive som dere vil! En ting jeg kan garantere er at denne jenta her ALDRI hadde sitti å pratet om noen andre på den måten dere gjør og det er da en million ganger verre enn å legge ut bikinibilder. Det er søren meg lavmåls. Jeg har ikke tenkt å skrive at dere er sjalu på henne, for det trenger ikke være tilfellet, MEN når dere sitter å kommenterer at bikinien hennes er for stor, for lang ned osv, pris osv, så skjønner jeg søren meg ikke hva som foregår i hodene deres. Dere får legge ut bilder av "hvordan bruke bikini på riktig måte" da? Jeg har da selv kjøpt for små eller for store bikinier uten at det har vært noen big deal. Ser virkelig ikke hvorfor dette er noe å diskutere. Det er ikke Lotte som har noe problem, men det har tydeligvis dere. Jenta er kjempeflott og har en ufattelig utstråling. Hu har en stålvilje og et pågangsmot man sjelden ser. Jeg håper dere forstår hvor idiotisk det er å skrive slik dritt om noen på et offentlig forum. Oppførselen deres gjør meg kvalm. Gå i dere selv, kritikksyke kjerringer og finn noe mer konstruktivt å bruke tiden på. Anonymous poster hash: e1b2b...41a Anonymous poster hash: e1b2b...41a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå