Gå til innhold

Kan 16 åringer dra på bar/klubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16 og lurer på om det er mulig å komme inn på klubber eller barer. Jeg vil sjekke opp damer der og ikke drikke i det hele tatt. Hvis ikke, går det hvis jeg har med meg andre som er over 18? Altså å gå med en voksen?

Anonymous poster hash: 9281d...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 16 og lurer på om det er mulig å komme inn på klubber eller barer. Jeg vil sjekke opp damer der og ikke drikke i det hele tatt. Hvis ikke, går det hvis jeg har med meg andre som er over 18? Altså å gå med en voksen?

Du har ingenting der å gjøre.

• Liker 7
Skrevet

nei.

Anonymous poster hash: 83c5f...ce1
  • Liker 1
Skrevet

nei det er ikke mulig på lovlig vis ihvertfall, du må være 18 på noen steder og 20 på andre steder.

de sjekker legitimasjon.

og enig på personen over her, du har ingenting der å gjøre. å sjekke damer som er 18 år og oppover? er sjeldent jenter på den alderen som er interessert i 16 åringer..

Anonymous poster hash: 35faf...9ea
  • Liker 1
Skrevet

dessuten vil jeg tro det er svært få damer som har lyst på en 16-åring :P

Anonymous poster hash: 83c5f...ce1
  • Liker 3
Skrevet

Barer og klubber har stort sett 18 års grense. Uansett vil du neppe finne damer som er interessert i en 16 åring der. ;)

Skrevet

Øh nei. :P

Anonymous poster hash: 3ce19...1f8
Skrevet

Du har lov, ingen steder som sier at det er forbudt, men du har ikke lov til å nyte alkohol, og det er vanskelig å kontrollere, derfor slipper ikke folk under 18/20 år inn. Det du kan gjøre er å spørre en som er voksen til å følge deg, men da må vedkommende snakke med utestedet først og fylle ut et verge skjema.

Skrevet

Folkens, jeg var ikke ute etter deres meninger om meg. Jeg ville bare vite om det er lovlig og eventuelt mulig, hvis jeg foreksempel gikk med noen over 18 der.

Gjest Inferno
Skrevet

Fake leg + en ofring til Satan i bytte mot at noen damer vil ligge med en 16-åring.

Skrevet

Folkens, jeg var ikke ute etter deres meninger om meg. Jeg ville bare vite om det er lovlig og eventuelt mulig, hvis jeg foreksempel gikk med noen over 18 der.

Men du skrev jo at du vil sjekke opp damer... og da skriver folk at jenter på 18+ er ikke så veldig interesserte i en 16 åring...

Prøver ikke å være negativ her men det er sant, VELDIG få jenter på 18+ vil bli sammen med en 16 åring, De velger heller å være sammen med noen som er eldre.

Men lurer på hvorfor det er så viktig for deg? Klarer du ikke å vente 2 år til? :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Selv om du har med en voksen så kommer du ikke inn. Helledussen ser for meg at en på 16 år sjekker opp voksne damer :fnise:

Anonymous poster hash: 4aeb4...7f9
Skrevet

Sjekk opp noen i skolegården. Du kommer ikke inn på et utested før du er over 18.

Skrevet

Du har fått svar!

Skrevet

Nei, det funker ikke sånn som på kino og lignende :fnise:

Skrevet

Altså forkjellen på 16 og 18 er ikke stor, ihvertfall ikke på meg. Jeg har sjekket opp jenter helt opp til 21 (en 8er, endte opp med å kline bare), men det er lettere på klubber. Så jeg trenger bare å komme inn så klarer jeg resten selv, greit om dere ser for dere en kåt fjortis som løper etter damer, men ikke del det her ettersom jeg er ute etter svar på mitt opprinnelige spørsmål.

Og 18 åringer er fortsatt jenter, de fleste tenker fortsatt som tenåringer, altså de er helt forskjellige enn noen i tjueårene. Man blir ikke automatisk voksen når man fyller 18 år, det er så mange barnslige menn OG kvinner oppe i 20-30 åra også.

Så legg igjen serriøse svar, og ikke kommentarer eller frekke bemerkninger.

Skrevet

Du har fått svaret. =) vi prøver ikke å være frekke. Og det er vi ikke! =)

Skrevet

Nei, du kommer ikke inn på et utested så lenge du er under 18. Heller ikke i følge med en voksen. Du bør heller ikke prøve deg på falsk leg, du kan bli straffet for dokumentforfalskning, noe som kan medføre stor bot, vanskeligheter med å komme inn i enkelte land, noe som igjen kan gå utover både studie, ferie og fremtidig jobbkarriere.

Jeg jobber forøvrig på utested, så jeg sier ikke at du ikke kommer inn bare fordi jeg tror det, det er jeg sikker på.

I mellomtiden får du bare sjekke opp jenter en annen plass og i en annen setting. :)

Anonymous poster hash: bf0ac...de3

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange sier at man ikke kommer inn, det går an å komme inn på utesteder når man er under 18 ja, men det er ikke alltid like lett og ikke til å anbefale. Prøv heller å sjekke opp jenter på andre steder og hjemmefester du, ts :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...