Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jeg lurer på noe siden da, så jeg håper på at dere kan hjelpe meg her :)

Spørsmålet er da: Hvis man tar livet av et mennesket for samfunnets skyld ( en Terrorist for eksempel) Går veien da til himlen eller helvete?

Jeg snakker religion generelt :)

Takk på forhånd

Anonymous poster hash: 404dc...3d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvete. Du skal ikke drepe står det.

Anonymous poster hash: 10827...c5e
Gjest Inferno
Skrevet

Du havner nok i jorda som oss andre. Eventuelt i en krukke, om du heller vil bli kremert.

• Liker 3
Gjest star123
Skrevet

men vis du ber om tilgivelse så tror jeg det ordner seg og du kommer til himmelen

Skrevet

Hallo jeg lurer på noe siden da, så jeg håper på at dere kan hjelpe meg her :)

Spørsmålet er da: Hvis man tar livet av et mennesket for samfunnets skyld ( en Terrorist for eksempel) Går veien da til himlen eller helvete?

Jeg snakker religion generelt :)

Takk på forhånd

Jeg tipper man havner på nissens juleverksted på Nordpolen hvis man dreper noen... Der må man spikke gaver og pakke pakker for nissen i all evighet. Hvis man derimot oppfører seg bra, kommer man til påskeharen og får spise så mye påskesjokolade man orker :) Å, det var snakk om religioner? Da går det sikkert greit så lenge man passer på å drepe en vantro, man må bare huske å konvertere til riktig religion før man dreper...

• Liker 4
Skrevet

Helvete. Du skal ikke drepe står det.

Men det står jo også i Moseloven at mennesker som bryter viktige bud i loven, skal straffes med døden, og hvem er det som dreper dem? Jo. Mennesker.

Skrevet

Men det står jo også i Moseloven at mennesker som bryter viktige bud i loven, skal straffes med døden, og hvem er det som dreper dem? Jo. Mennesker.

Ja, tenk det vet vi alle, men ts bør skremmes.

Skrevet

Ja, tenk det vet vi alle, men ts bør skremmes.

"Skremmes" Det ikke meg du skal skremme du gutten :) Sett deg på en situasjon der, det dukker opp et bombe angrep som rammer sivile. Det du får vite og se 50-90 antall drepte mennesker, mens du kunne ha fullført hele dritten med et vantro liv??

• Liker 1
Skrevet

"Skremmes" Det ikke meg du skal skremme du gutten :) Sett deg på en situasjon der, det dukker opp et bombe angrep som rammer sivile. Det du får vite og se 50-90 antall drepte mennesker, mens du kunne ha fullført hele dritten med et vantro liv??

Og det skal du avgjøre? Med spørsmål om himmel og helvete? Kjøss meg midt i diaresuppa mi.

• Liker 1
Skrevet

I kristendommen hadde du komt til himmelen uavhengig om hvem personen du drepte var, om du virkelig er lei deg for det og ber om tilgivelse, i tillegg har tatt imot Jesus osv.

Anonymous poster hash: f8bfb...449
Skrevet

I kristendommen hadde du komt til himmelen uavhengig om hvem personen du drepte var, om du virkelig er lei deg for det og ber om tilgivelse, i tillegg har tatt imot Jesus osv.

Anonymous poster hash: f8bfb...449

Hehe, åjada...

Skrevet

Nja... Jeg sender dem nok begge til helvete. Hehe neida... Eller. Uansett dette vil bli første stopp.

431px-Folio_113v_-_Purgatory.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...