Gå til innhold

Real housewives of Beverly Hills

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker begge Lisa'ene:) Yolanda veksler jeg mellom å like og ikke like. Jeg leste at hun og David har gått fra hverandre og har tatt tilbake eksmann nummer 1 sitt etternavn. 

Anonymkode: 1a795...4d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sett på dette av og på, og syns det er hysterisk morsomt når jeg først sitter der og ser på, men gidder ikke lete frem episodene. Har likevel fått en nokså godt bilde av de ulike damene, og oh my for en gjeng! Dette må jo være regissert, man KAN vel ikke ha sånne liv og oppføre seg sånn vel? Hun Brandi er jo et trainwreck. Stiv i maska så det ser vondt ut. Hun har jo virkelig ingen filter, og noe av de hun sier er jo bare så borti natta at jeg ikke kan fatte det engang, som den linken over her, hvor hun sier hun er skuffet fordi hun ikke ble misbrukt som barn. Og dramaet med eksen og Leann Rhimes, my God, det er mange år siden, let it go!

Lisa og Ken er jo søte sammen da, de er vel de eneste som virker å være virkelig glade i hverandre av parene i den serien. Likevel, Lisa skifter jo som vinden, hun går jo fra den ene til den andre, smisker, baksnakket osv osv. Giftig dame, men full i snert. Liker henne i grunn, men hadde ikke våget å ha henne som venn...

Kim burde vært beskyttet fra seg selv, og burde ikke vært med i serien i det hele tatt. Hun har jo så store probemer at det bare er trist å se på.

Kyle prøver for hardt. Hun er en desperat overachiever, og det blir bare patetisk. Steinkald.

Yolanda har jeg egentlig ikke gjort meg opp en klar mening om enda. Hun forsvinner litt syns jeg. Kjedelig og tørr.

Carlton er så sær og rar at jeg ikke helt vet om jeg liker eller ikke liker henne. Hun blir veldig lett fornærmet virker det som, og ser stort sett sur når jeg har sett på. Veldig hårsår og veldig spesiell.

Det er vel de jeg har klart å danne meg et bilde av - har som sagt ikke sett fast på dette, men dumpet innom noen eposoder nå og da.

Anonymkode: a16b1...935

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker begge Lisa'ene:) Yolanda veksler jeg mellom å like og ikke like. Jeg leste at hun og David har gått fra hverandre og har tatt tilbake eksmann nummer 1 sitt etternavn. 

Anonymkode: 1a795...4d8

Hun har alltid hatt det. Hun het Yolanda H Foster når hun var gift med David.

Anonymkode: b341a...32a

Skrevet

Elsker Lisa! Hun har en sarkastisk/ironisk humor som ingen av amerikanerne skjønner, de blir jo "offended" av hver minste ting. 

Og Brandi, jeg liker henne også jeg, hun er med for å skape drama og det klarer hun virkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...