Gå til innhold

Real housewives of Beverly Hills

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er virkelig min guilty pleasure. Noen andre som har begynt å sett sesong 4? Hva synes dere om de nye fruene Joyce og Carlton?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er virkelig min guilty pleasure. Noen andre som har begynt å sett sesong 4? Hva synes dere om de nye fruene Joyce og Carlton?

Når går det på tv ?

Skrevet

Hvor har de startet sesong nr 4?

Skrevet

Har ikke peiling. Ser det på nett.

Skrevet

Carlton er jo ivertfall meget spesiell. Joyce har jeg ikke fått gjort opp en mening om enda. Elsker serien :rodme:

Skrevet

Hvor har de startet sesong nr 4?

De begynte å sende sesong 4 i USA den 4. November. Nå har jeg sett tom episode 10 og det er så trashy at jeg døøøør...

Skrevet

Carlton er jo ivertfall meget spesiell. Joyce har jeg ikke fått gjort opp en mening om enda. Elsker serien :rodme:

Carlton er veldig spesiell, men jeg liker henne. Føler kanskje hun er den som er mest ekte av alle der. Tørr å si hva hun mener. Men hun er ekstremt trashy imo, hun er jo i undertøyet i hver eneste episode jo.

Liker egentlig Joyce også, tror hun fikk litt feil start og "havnet i feil gruppe".

Skrevet

Jeg takler ikke hun nye briten. Hun virkelig veldig spess!

Hadde håpet søstrene sippesen ikke skulle bli med mer, men bedre lykke neste sesong.

Anonymous poster hash: 2018b...c49

Skrevet

Jeg ser bare reprisen på Tv3 nå, tror jeg har sett omtrent alle episodene tidligere :rolleyes:
Beverly Hills jentene er min favoritt, haha. Huff.
Det går ikke en fest forbi uten at noen skaper drama, god underholdning tho :biggrin:
Håper de begynner å sende sesong 4 på tv, hoho, da skal det benkes til!

Anonymous poster hash: f089e...5a1
Skrevet

Har sett episode 11 i sesong 4 nå :danse:

Må si jeg liker Kyle mindre og mindre for hver episode. Liker ikke Joyce, ho virker veldig selvgod og holder jo aldri kjeft. Carlton syns jeg virker OK, begynt å bli vant til å se ho halvnaken nå... Selv om Brandi bør begynne å la noen kommentarer gå i filteret, så digger jeg den dama! Og Yolanda er som alltid like stilfull og classy.

Guilty Pleasure? OH YES!!! :rodmer:

Gjest Passing by
Skrevet

Oh yeah, guily pleasure .. med stor pute som jeg kan gjemme meg bak hvis det blir for ille. Venter til det kommer på tv jeg. Damene er jo så hårsåre og dolker hverandre i ryggen for et godt ord, falskt og jævlig men herlig absurd underholdning. Det samme med svenske hollywoodfruer.

Skrevet

Elsker den serien jeg og! For en gjeng! Hva heter ho blonde søsteren? Hun må vel gå på noen drugs av noe slag? Så den episoden der de var i Paris og da hadde hun fått i seg et eller annet..

Det er en russisk dame som heter Yulia som er med i en av disse seriene, men husker ikke om det er fra Beverly Hills eller Vancouver. Virker veldig bitchy.

Anonymous poster hash: 231aa...264
Skrevet

Hvor på nett kan jeg se dette?

Skrevet

Uff, jeg klarer ikke hun Yolanda. Jeg ser det bare på tv, men hun skal liksom virke så perfekt og sunn og ordentlig hele tiden. Hun virker skinnhellig på meg, i hvert fall og hun tror hun er så mye bedre enn ale andre.

Anonymous poster hash: 7f9a9...772
Skrevet

Elsker også den serien! Likte Lisa og Brandi best, helt til den nyeste sesongen. Til nå er det de to som har irritert meg mest. I Brandi vs. Joyce -saken synes jeg virkelig Brandi var slem! Skjønner ikke helt hvor det kom ifra. Men man får jo selvsagt ikke se hele historien på TV.

Anonymous poster hash: e71f6...a0b
Skrevet

Lisa og Brandi er noe av det mest selvgode og nedlatende som finnes.

Hvor på nett kan man se sesong 4?

Og hvem er det de to nye erstatter? Hun *husker ikke navnet* med skokolleksjonen og ...?

Skrevet

Og hvem er det de to nye erstatter? Hun *husker ikke navnet* med skokolleksjonen og ...?

De nye erstatter adrienne maloof-hoof og leppe Taylor Armstrong.

Liker/likte Lisa og Brani jeg. Men etter å ha sett endel av sesong 4 så synes jeg det er ett eller annet som skurrer med de.

Brandi synes jeg begynner å bli litt for hard på flaska. Og hun hadde virkelig hatt godt av å roe ned kjeften sin litt. Hele dama begynner å virke litt spesiell. Men jeg tror det ligger svært mye bak som vi ikke kjenner til.

Skrevet

Hvilken kanal og hvor på nettet ser dere?

Har sett tidligere, men husker ikke kanal.

Skrevet

Elsker den serien jeg og! For en gjeng! Hva heter ho blonde søsteren? Hun må vel gå på noen drugs av noe slag? Så den episoden der de var i Paris og da hadde hun fått i seg et eller annet..

Det er en russisk dame som heter Yulia som er med i en av disse seriene, men husker ikke om det er fra Beverly Hills eller Vancouver. Virker veldig bitchy.

Anonymous poster hash: 231aa...264

hun er alkoholiker.

yulia er fra vancouver, hun kunne sikkert være litt bitchy, men de to sesongene derifra var jo helt syke, hun ene damen er jo helt gal.

jeg liker ikke joyce, synes hun er ganske irriterende. brandi sier mye dumt, særlig når hun drikker, men jeg synes det blir litt for dumt når joyce prøver å stemple henne som en mobber og en rasist, det er hersketeknikker jeg ikke liker. carlton er skikkelig sær, men jeg liker henne tror jeg.

jeg likte kyle og kim før, men fikk de helt i vrangstrupen pga måten de oppførte seg på på den første sammenkomsten brandi var med på. jeg likte ikke yolanda heller i begynnelsen, det virket ikke som hun tenkte på noe som helst annet enn mannen sin. men har begynt å få sansen for henne etterhvert.

Skrevet

Jeg mente Lisa og Yolanda. Brandi var mer teit...

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...