Gjest Odense Skrevet 19. mai 2004 #1 Skrevet 19. mai 2004 Heisann! Smaken er som baken, men lurer litt på de forsjellige meningene der ute om hva slags brudekjoler dere synest er penest? Jeg liker selv veldig godt Maggie Sottero kjolene selv om de er ganske dyre, synst at de har en spesiell fin rygg på de fleste modellene :-)
Gjest MrsL Skrevet 19. mai 2004 #2 Skrevet 19. mai 2004 Jeg synes de fleste enkle brudekjoler er penest. Jeg henger meg ikke opp i hvilket merke kjolen bærer, men at bruden som bærer den skal kle den.
Måne Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Det finnes masse nydelige brudekjoler i mange forskjellige merker. MEN siden jeg har en Maggie Sottero selv så må jeg vel velge det merket som det fineste! Ellers har jeg ikke helt sansen for de helt enkleste kjolene (f.eks Martha Louise - uten jakka) - blir altfor kjedelige! mener ikke at det bør være bløtkakekjole (ikke i det hele tatt), men den må liksom ha noe som gjør at den skiller seg ut fra alle de andre! Skjønner? :-)
Holly Hobbie Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 Mange fasonger er fine, paa ulike typer/figurer, men jeg synes det er viktig at stoffet er av god kvalitet.
Gjest Odense Skrevet 19. mai 2004 #5 Skrevet 19. mai 2004 Det finnes masse nydelige brudekjoler i mange forskjellige merker. MEN siden jeg har en Maggie Sottero selv så må jeg vel velge det merket som det fineste! Ellers har jeg ikke helt sansen for de helt enkleste kjolene (f.eks Martha Louise - uten jakka) - blir altfor kjedelige! mener ikke at det bør være bløtkakekjole (ikke i det hele tatt), men den må liksom ha noe som gjør at den skiller seg ut fra alle de andre! Skjønner? :-) Er enig med deg at de kjolene som er alt for enkle ofte blir litt kjedelige, men liker absolutt ikke bløtkake kjoler eller de med alt for mye detaljer.. :-)
Wayah Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Jeg har vært veldig svak for en del Demetrios-kjoler, og den jeg endte opp med å kjøpe var fra en gresk designer den også gitt I tillegg har Rembo noen utrolig nydelige kjoler(i en totalt annen stil).
Gjest Ethereal Skrevet 19. mai 2004 #7 Skrevet 19. mai 2004 Alt kommer vel an på personen som skal ha kjolen på seg, tross alt? JEG hadde rett og slett sett latterlig ut i kjoler av den typen alle her inne ser ut til å elske. I stedet liker jeg det enkle, men raffinerte. Som Popelka sa; stoffet er viktig. Selv tror jeg at jeg kommer til å få skreddersydd kjole når den tid kommer.
*Lene* Skrevet 19. mai 2004 #8 Skrevet 19. mai 2004 Jeg er meeeeget svak for maggie sottero's kjoler. Hun har fantastisk mange fine kjoler. Skal selv gifte meg i hennes <Marion>
Bokalven Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 Jeg liker gotiske eller kjoler som er fantasy- eller middelalderinspirert.
Saeria Skrevet 19. mai 2004 #10 Skrevet 19. mai 2004 Stemmer i med lunacia! Gotisk-, middelalder-, fantasy-, eller keltiskinspirert er min greie.
Bokalven Skrevet 19. mai 2004 #11 Skrevet 19. mai 2004 Ja, og keltisk... Det tenkte jeg ikke over. Saeria og jeg har veldig lik kjolesmak.
jea Skrevet 19. mai 2004 #12 Skrevet 19. mai 2004 maggiesottero,ianstuart og sincerety er flotte.. vansklig å si hvilke kjoloer som er penest for ingen kjoler sitter likt på noen
Tosca Skrevet 19. mai 2004 #13 Skrevet 19. mai 2004 Her ble det også ytret en del meninger angående dette: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...hlight=designer
othelie Skrevet 19. mai 2004 #14 Skrevet 19. mai 2004 Jeg synes det er så mange fine kjoler, både MS og Demitrios synes jeg er helt nydelige, og jeg hadde fantasert om en slik... Da jeg kom å skulle prøve, følte jeg meg overhodet ikke i hjemme i den typen kjole, og endte opp med en kjole type Märtha louise uten jakke. Synes det er mer ok for meg med litt mer stæsj som tiara og slør og sånn
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2004 #15 Skrevet 19. mai 2004 Det viktigaste er at kjolen passar den personen som skal bruke den. Denne Rembo-kjolen er heeeilt meg! Eg er ikkje noko særeg pyntejente, og hadde aldri trivst i ein såkalt bløtkakekjole, andre igjen - er nydelege prinsesser i slike kjolar! Lukke til med kjoleval, og hugs å halde oss oppdatert!
Lissemor Skrevet 19. mai 2004 #16 Skrevet 19. mai 2004 Skal gifte meg i Maggie Sottero`s "Marion",som ser slik ut.
Loolaa Skrevet 20. mai 2004 #17 Skrevet 20. mai 2004 Jeg liker veldig godt det litt teatralske, som Reem Acra
Gjest Tex Skrevet 20. mai 2004 #18 Skrevet 20. mai 2004 Sincerity, IanStuart, St.Patrick, Demetrios..... Det finnes så sinnsykt mange fine kjoler der ute, det er nesten umulig å finne en salong man digger mer enn andre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå