Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noengang drømt om en kjendis eller en gutt/jente du aldri har tenkt særlig på tidligere, å våknet litt småforelsket i personen?

Jeg har gjort dette flere ganger og senest i natt. Jeg drømte om en gutt jeg ikke har tenkt mye på før. Han er jo fin men ikke noe jeg har vært forelsket i før. Jeg tror man gjerne fremstiller personen slik man selv vil ha dem i drømmen og blir litt betatt av dem...

Anonymous poster hash: 0835b...b21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det med opp til flere gitter i klassen min ! Det er helt forferdelig ! Jeg føler jeg er utro mot kjæresten min når det skjer også klarer jeg ikke å se på personen i klassen !

Anonymous poster hash: a1cb1...da6
Gjest Awzm me
Skrevet

Ja, opplevde det ofte da jeg var 14-15 år. Betattheten gikk over i løpet av dagen som oftest, heldigvis. Selv om nesten hele dagen ble brukt til å analysere og tenke på vedkommende

Skrevet

JA! :fnise:

Anonymous poster hash: 5803b...e6c
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

JA, jeg satt faktisk akkurat og tenkte på dette, for jeg opplevde det her om dagen!

Jeg kan ha en romantisk og/eller våt drøm om en person som noen ganger nærmest virker helt tilfeldig valgt av underbevisstheten min, og våkne og føle meg litt småforelsket i han.

Nå er ikke forelskelsen særlig vedvarende, men det kan få meg til å se personer i et nytt lys av og til.

Skrevet

Ja, dessverre har jeg det. Sist var det da jeg var syk fra jobb og sendte sms til avdelingslederen i halvsøvne og drømte jeg fikk en flørtete melding tilbake. I virkeligheten var meldingen jeg fikk av han mer nøytral, men hodet klarte å dikte opp noe annet, haha. Så idag på jobb var det sånn merkelig blikk kontakt som om det var "noe" der. Men var i grunnen ikke betatt av han på noe som helst måte. Jeg er forlovet og venter barn, så må ha rabla for meg litt her!

Anonymous poster hash: 1ab9e...01e

Skrevet

Thihi, JA! :fnise:
Varer som regel en dag og er ikke veldig seriøst annet enn at det får meg til å virkelig tenke over hvem denne personen er.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Det er helt normalt, har skjedd meg og.

Da jeg var 18 drømte jeg at jeg hadde sex med en kollega (som jeg ikke taklet i realiteten), det var skikkelig ekkelt å se ham dagen etter og ha disse følelsene for en jeg egentlig synes var forferdelig :fnise:

Har skjedd meg i mer voksen alder også, absolutt uskyldig - men veldig sært i de timene det står på.

Skrevet

Skjedde med meg en gang.. Var faktisk med en veldig god kompis som jeg på ingen måte så på som noe annet heller.. Våknet dagen etterpå og følte meg skikkelig betatt, tenkte på den drømmen hver gang vi møttes og ble skikkelig forelsket etter hvert! Ble sammen noen mnd. etter dette, noe som ikke funket.

Tror kanskje det lå noen følelser innerst inne som fikk meg til å føle det på den måten, men rart alt kom fram via en drøm :fnise:

Anonymous poster hash: 19e70...d3c
Skrevet

Ja... Fikk følelser for en fyr jeg kjente i en drøm. Gikk over ganske raskt da jeg ble minnet om hvordan han egentlig er.... :)

Anonymous poster hash: 71778...03f
Skrevet

Det har skjedd med meg mange ganger. Senest i høst, da var det en pen tv-kjendis som jeg aldri hadde tenkt noe særlig på før. Gikk over i løpet av dagen. haha! Jeg er 25 år. Tidligere skjedde det oftere, med gutter i klassen feks, og da kunne småforelskelsen vare i et par dager i dagdrømmene mine.

Anonymous poster hash: 2f5fd...309
Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger. Og det har gjerne vært drømmer med andre menn enn jeg egentlig liker i virkeligheten.

Men en gang drømte jeg om en bekjent, som jeg aldri egentlig har vært keen på før, og hele dagen etterpå gikk jeg rundt å var SÅ forelska at jeg vurderte å fortelle han det! Merkelig følelse.. Gikk heldigvis over dagen derpå, ellers kunne det blitt kleint :fnise: Men det er en deilig følelse å ha sånne drømmer! :laugh:

Anonymous poster hash: 2b704...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...