Gå til innhold

Hjelp med tatoverings salonger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er 18 år og jeg skal ha en skrfit tatovering ("Life goes on") med fire fugler rundt omkring :) Jeg har tenkt lenge på designet og er ganske sikker...bare litt usikker på plasseringen.

Fuglene er av forskjellige arter og jeg vil at de skal være detaljerte siden det har en stor betydning. Tatoveringen skal ikke være kjempe stor og jeg tenker at jeg skal ha den på innsiden av armen.

Jeg bor i Lørenskog og kan dra til Oslo. Har hørt litt om tattoo tom og odins merke, men ellers er jeg ikke sikker på hvor jeg skal dra eller hvilken artist.

Noen spesielle dere anbefaler?

PS: dette er mitt første innlegg, så sorry for at det er litt langt :P

Tenker fugler med slike detaljer:

post-69599-0-85014100-1389730290_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg på det sterkeste Romerike Tatto på Jessheim - de er råflinke og utrolig hyggelige!

Anonymous poster hash: 3855f...268
Skrevet

Attitude tattoo studio eller hellspawn tattoo vil jeg annbefale. Har selv jobbet i bransjen og på tattooconventions erc. Har ikke blitt tattovert av dem selv. Men det er to godt respekterte studio med dyktige artister!

Anonymous poster hash: 59c2f...c73

Skrevet

Ok, takk :)

Kan se hva prisen er på attitude, men vet noen om hva den er ca. på Romerike tattoo?? Prisen har ikke så mye å si, men det er greit å være forberedt :P

noen artister dere anbefaler?

Skrevet

Bare så du vet det, skal du ha detaljerte fugler så må det være litt størrelse på de, ellers vil det etter en stund bare se ut som en blekkflekk pga konturene og alt viskes ut. Innsiden av armen blir kanskje for liten.

Anonymous poster hash: 34535...d96
  • Liker 3
Skrevet

Søk opp begge studio på facebook, der har de nok bilder av arbeidet sitt. Pris kommer nok ann på størrelse, detaljer og motiv. Studioet jeg jobbet på før hadde minstepris på 1000kr. Er ikke billig med tattoo, men man betaler for kvaliteten å da burde man ikke være sparsom ettersom dette er noe du kommer til å ha på kroppen for resten av livet;) linda på attitide er utrolig dyktig også jimmy på hellspawn. Men ta å gå innom på studio med motiv osv da vil du få en pris :-) sjekk opp de forskjellige studioene før du bestemmer deg:-)

Skrevet

Vil gjette at det kommer på hvertfall en 3000 utifra bildet du la ut. Kanskje mer alt etter.

Skrevet

Ok, takk :)

noen forslag om hvor jeg kan ha tatoveringen... tenker ett sted jeg kan se den, men også skjule den hvis nødvendig ;)

Skrevet

Her er linker til studio;

https://www.facebook.com/attitudetattoostudio

https://www.facebook.com/pages/Hellspawn-Custom-Tattoo/144204578955966?fref=ts

I forhold til plassering viss du vil ha den litt skjult så på siden av ribbena populært. Ellers så kan du jo ta på altifra armer, legger, lår, rygg etc. Dette er noe artisten vil hjelpe deg å komme frem til hvor vil være best, størrelse osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...