AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Ser kvinner ofte skrive dette om typen eller om drømmemannen. Kjæresten min er verdens beste. Han gjør alt for meg!" eller "Vent til du finner drømmemannen din. En som gjør alt for deg!" hvis du leser singelforumet. Men hva legger kvinner i dette. Hva menes med at han gjør alt for deg? Anonymous poster hash: 1c077...c9f
ini Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 En som stiller opp når jeg trenger han, rett og slett. Jeg tror vel neppe kjæresten min ville gjort absolutt -alt- for meg, men veldig mye, og det setter jeg enormt stor pris på. Samtidig er det viktig å huske at dette skal gå begge veier.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 En som stiller opp når jeg trenger han, rett og slett. Jeg tror vel neppe kjæresten min ville gjort absolutt -alt- for meg, men veldig mye, og det setter jeg enormt stor pris på. Samtidig er det viktig å huske at dette skal gå begge veier. Hva mener du med å stille opp? Liksom ingen vits hvis dere skal være like vage når dere beskriver det....Anonymous poster hash: 3dcfa...435
Gwen Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Den eneste jeg har sagt at gjør alt for meg var en som spanderte middager, hjalp med flytting, kjørte og hentet, spanderte drikke på utesteder osv. Jeg var en overfladisk 19åring og gav ingenting i retur utenom løgner. Så jeg tenkte med en gang at det må være noe sånn, men jenter som vil leve sånn må være lite selvstendige. Heldigvis skjerpet jeg meg ganske raskt.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Den eneste jeg har sagt at gjør alt for meg var en som spanderte middager, hjalp med flytting, kjørte og hentet, spanderte drikke på utesteder osv. Jeg var en overfladisk 19åring og gav ingenting i retur utenom løgner. Så jeg tenkte med en gang at det må være noe sånn, men jenter som vil leve sånn må være lite selvstendige. Heldigvis skjerpet jeg meg ganske raskt. Det er det jeg misstenkter jeg og ja. At de skal ha en løpegutt, hobbypsykolog og generell slave som gjør ikke gjør annet enn det han får beskjed om.Anonymous poster hash: 3dcfa...435
ini Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Hva mener du med å stille opp? Liksom ingen vits hvis dere skal være like vage når dere beskriver det....Anonymous poster hash: 3dcfa...435 La oss si det sånn: Kjæresten min er ingen tøffel. Jeg bruker han ikke som verken hobbypsykolog eller løpegutt. Dette ville han heller aldri funnet seg i, men vi gjør begge ting for hverandre som vi kanskje ikke ville gjort for hvem som helst. For eksempel har han vært en enorm støtte for meg i perioder som jeg ikke har hatt det så bra. Jeg har fått lov til å gråte på skulderen hans når jeg har vært lei meg, han har ikke sagt et vondt ord når jeg har sutret over å ligge på sykehus/at jeg har vondt/vært dårlig pga medisiner, men han har også sagt f.eks "Ta deg sammen Ini, du er bedre enn dette!" når jeg har fortjent det. Han gjør rett og slett veldig mye for at jeg skal ha det bra. Capisce?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå