AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Var på nett, får beskjed om at noe er feil og at data må restartes. Starter på nytt og den begynner å konfigurere. Nå har den stått slik i tre kvarter: Jeg har ikke vært på noe snusk, men registrerte meg på face igjen i dag for første gang på tre år. Data er tre uker gammel.Anonymous poster hash: 8f6d5...01c
Neket Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Om den ikke har vært oppdatert før, kan det fort ta litt tid.
Phoney Baloney Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Må nok vente. Noen ganger tar det laaang tid før pc'en er "up tp date".
-Jiinxs- Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Det får være grenser da. Jeg hadde ikke ventet lengre enn maks 30 minutter, da hadde jeg restartet pcen.
Gjest Peanut Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Tre kvarter er da ingenting. -_- Ventet en gang 4 timer på en oppdatering. Etter å ha prøvd å restarte to ganger innså jeg at jeg bare måtte la den gå sin egen gang. Kjempe. -_-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå