Gå til innhold

Usikker på framtiden..Betatt av en annen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i et forhold i 4 år nå. Vi har begge akkurat passert 30 år, og etter så mange år sammen og med tanke på vår alder bør det vel begynne å skje noe mer snart.

Problemet er at jeg ikke klarer å se for meg dette.

Jeg har alltid ønsket å gifte meg og få barn. Men pr. dags dato er ikke dette noe jeg klarer å se for meg... Min samboer er virkelig snill og jeg er jo glad i han, men jeg begynner å frykte at kjærlighetsfølelsen har forsvunnet... Jeg har begynt å kjede meg. Han er aldri så veldig interessert i å finne på noe, og foretrekker å være hjemme. Han har nesten ikke kontakt med noen av sine venner. De tar en hyttetur en gang i året, og det er vel det.

Vi bor på en liten plass, men jeg har likevel noen venninner som jeg treffer jevnlig. Det er ikke så mye som skjer her i "byen", og det at min samboer aldri viser lyst til å prøve å finne på noe frustrerer meg. Han er aldri sprudlende og ler mye, og jeg har spurt han om han er lykkelig. Han sier han er det, men at han ikke er sprudlende av natur..

Jeg er mye alene på kvelden. Jeg er som sagt veldig glad i han og føler meg trygg sammen med han, men hverdagen er så kjedelig... Jeg prøver å foreslå ting vi kan gjøre, men han vil heller være hjemme.. Vi har heller ikke reist noen steder de siste to årene, og er sjelden på vift. Fortsetter det slik frykter jeg hvordan vi har det om ytterlige 4 år.

For å gjøre ting enda verre, er jeg betatt av en mann på jobb. Han er morsom, i godt humør, kjekk og utrolig koselig å prate med. Han får meg til å le, og jeg synes det er skummelt at jeg tenker så mye på denne mannen. Jeg har hørt det folk sier om at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden, men likevel er det noe med denne mannen som fanger meg..

Alt dette gjør meg så usikker. Jeg har en samboer som er snill og som elsker meg, men som foruten det ikke viser noe interesse. Jeg vet ikke om jeg orker et slikt kjedelig liv. Igjen frykter jeg også at disse tankene jeg har om min kollega kommer fordi jeg kjeder meg.. Kanskje jeg bør finne meg en egen hobby. Det er vel ikke vanlig at samboere gjør sååå mye sammen?

Er så usikker på fremtiden. Noen som har noen kloke ord?

Anonymous poster hash: a833d...6bc

Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet

Ville satset på han andre fyren!

• Liker 1
Skrevet

Har det helt likt. Aner ikke hva jeg skal gjøre :/

Anonymous poster hash: 4d8d3...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...