AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har ordna meg med en date på tinder. Har fått tatt noen bra bilder, men bildene forteller ikke at jeg er kun er 165 cm høy. Er dette noe jeg burde informert om på noe vis eller skal jeg la det stå til? Anonymous poster hash: b0d4b...6a6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Er du gutt eller jente? Anonymous poster hash: 1a5f8...613
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Er det så farlig da? Anonymous poster hash: 00535...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Jeg er gutt - glemte å skrive det. Hilsen TS Anonymous poster hash: b0d4b...6a6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 hvorfor skulle du informere om det? Anonymous poster hash: 0a1cb...84b 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Synes ikke du trenger å informere om det nei. Anonymous poster hash: 1a5f8...613 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 MEN er du veldig redd for at hun ikke vil like deg pga det, så kan du jo bare spørre hvor høy hun er, så sier du hvor høy du er. Anonymous poster hash: 1a5f8...613 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Hehe. Høyden din er rimelig fail. Anonymous poster hash: 4d43f...3d3 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Hadde det vært meg du skulle på date med, så hadde jeg stusset mer over en "advarsel" på forhånd om at han var 165, det ville oset av dårlig selvtillit og komplekser. Nå er det ikke noe fundamentalt rart med komplekser, alle har vi vel noe ved oss selv vi er mindre fornøyde med, men å skrive noe sånt tror jeg vil virke mot sin hensikt. Enten liker hun lave menn. Eller så liker hun bedre høye menn. Eller så bryr hun seg ikke, og du risikerer at eneste grunn til at hun fokuserer på høyden din er at du sa fra. Lykke til på date. Du skylder henne ingen advarsel, og alle vet at det er forskjell på bilder og virkelighet. Anonymous poster hash: 5b037...162 6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Jeg ville blitt skuffet... Anonymous poster hash: 0926b...848 2
letterbomb Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Hadde det vært meg du skulle på date med, så hadde jeg stusset mer over en "advarsel" på forhånd om at han var 165, det ville oset av dårlig selvtillit og komplekser. Nå er det ikke noe fundamentalt rart med komplekser, alle har vi vel noe ved oss selv vi er mindre fornøyde med, men å skrive noe sånt tror jeg vil virke mot sin hensikt. Enten liker hun lave menn. Eller så liker hun bedre høye menn. Eller så bryr hun seg ikke, og du risikerer at eneste grunn til at hun fokuserer på høyden din er at du sa fra. Lykke til på date. Du skylder henne ingen advarsel, og alle vet at det er forskjell på bilder og virkelighet. Anonymous poster hash: 5b037...162 Jeg kunne ikke vært mer enig! Selvfølgelig vil en advarsel på forhånd om høyden din gjøre at hun henger seg opp i det. Ikke bekymre deg så mye ts.
codeman Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 (endret) Hehe. Høyden din er rimelig fail. Anonymous poster hash: 4d43f...3d3 Dette innlegget gav TS mye glede tenker jeg! Sånne som deg ser jeg ned på, type fattig på personlighet. Greit å være ærlig, bevares, men faen heller, formuler deg på en litt mer moden måte a. Og nei, jeg er ikke hårsår, er høy selv. Ingenting å si i fra om TS, det er mange menn med din høyde som har flotte jenter. Høyde er bare en av MANGE faktorer. Liker ikke jenta deg for den du er så er det ingenting du får gjort med det, fuck it, next in line. For endel jenter er cm alt, for andre betyr det nada. Jo mindre du bryr deg, dess bedre for deg og det gir det ca 200 x så gode sjanser til å finne ei snelle Vinner ikke hvis du ikke deltar i alle fall. 1.65 er vel ca like høy som veldig mange jenter, og med en sikkelig vinnende personlighet kan du sikkert få de fleste på kroken Heier på deg bro! Endret 14. januar 2014 av codeman 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Dette innlegget gav TS mye glede tenker jeg! Sånne som deg ser jeg ned på, type fattig på personlighet. Greit å være ærlig, bevares, men faen heller, formuler deg på en litt mer moden måte a. Og nei, jeg er ikke hårsår, er høy selv. Ingenting å si i fra om TS, det er mange menn med din høyde som har flotte jenter. Høyde er bare en av MANGE faktorer. Liker ikke jenta deg for den du er så er det ingenting du får gjort med det, fuck it, next in line. For endel jenter er cm alt, for andre betyr det nada. Jo mindre du bryr deg, dess bedre for deg og det gir det ca 200 x så gode sjanser til å finne ei snelle Vinner ikke hvis du ikke deltar i alle fall. 1.65 er vel ca like høy som veldig mange jenter, og med en sikkelig vinnende personlighet kan du sikkert få de fleste på kroken Heier på deg bro! Beklager, men vil man komme langt her i verden så må man være høy. Det gjelder for damer også, en solid 195 her.Anonymous poster hash: 24c18...187
codeman Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 Feil. Jeg liker nesten utelukkende lave damer og er "normalt" høy selv. 1.85. Blir i alle fall betegnet som høy (nok) av venniner
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 hvis dama bryr seg om høyden din er hu vel ikke mye å samle på eller? Anonymous poster hash: 8f453...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #16 Skrevet 14. januar 2014 Jeg ville tolket det som dårlig selvtillit dersom jeg fikk en advarsel! Jeg foretrekker en mann på egen høyde. Siste jeg traff var 196, og det er SLITSOMT å stå på tærne for å kysse. En mann er sexy når han er komfortabel med seg selv... Anonymous poster hash: 89ccc...2fc
Gjest Whitestripes Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 Heller en på egen høyde enn en veldig høy mann. Har prøvd begge deler, og synes det er best med en som er like høy som meg eller bare litt høyere. Synes ikke du trenger å nevne høyden din på forhånd, med mindre det kommer på bane. Hvis du spør hvor høy hun er, får du i det minste vite om du er like høy, høyere eller kortere enn henne.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #18 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har ordna meg med en date på tinder. Har fått tatt noen bra bilder, men bildene forteller ikke at jeg er kun er 165 cm høy. Er dette noe jeg burde informert om på noe vis eller skal jeg la det stå til? Anonymous poster hash: b0d4b...6a6 Hvordan reagerer du hvis hun er høyere enn deg? Hvis hun er f.eks 175? Og kanskje har litt høye sko i tillegg? Jeg tror jeg hadde prøvd å komme inn på temaet høyde, på ett eller annet vis. Anonymous poster hash: 7f1db...002
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #19 Skrevet 14. januar 2014 Er vel nesten like ille for en kvinne å rage rundt 1.80+ med høye hæler, som for en mann å være 1.65? Sånn for øvrig. Anonymous poster hash: 1d766...c99
Gjest Cartman Skrevet 14. januar 2014 #20 Skrevet 14. januar 2014 Grattis med date. Drit i det med høyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå