Gå til innhold

Match på Tinder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men han tar ikke kontakt! Og jeg har sett han har vært pålogget siden vi matchet.

Betyr det at han ikke er "interessert" allikevel?

Jeg er i utgangspunktet veldig sjenert av meg, og i tillegg helt ny på Tinder, men har lyst til å ta kontakt med i hvertfall én av mine matcher.

Men hvordan går jeg frem? Å si "hei" er jo forsåvidt harmløst, men hva blir neste? Tips til samtaleemner, takk!

Anonymous poster hash: b9246...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange matcher på tinder, er fåtall jeg har snakket med. For mange er det nok bare et tidsfordriv :) du kan jo prøve å si hei selv?

• Liker 2
Skrevet

Det skader vel ikke å si hei og finne ut av hvor vedkommende bor hen?

• Liker 1
Skrevet

Det der er ikke noe uvanlig. Jeg har også masse matcher på Tinder - og kun et fåtall av de som har tatt kontakt. De som tar kontakt, begynner med hei:) ..deretter er det variasjoner av skjer a, gjør på du, driver med osv.. Helt ordinære samtaler :) Det er bare å hive seg uti det og starte en samtale! Lykke til :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var også innom Tinder en periode, men æh, alle som tok kontakt var hyggelige til å begynne med, og så ble det noe kleint a la "Er du kåt?". Selv om jeg førte en hyggelig, normal samtale...

Anonymous poster hash: 7dbc8...2eb
Skrevet

Jeg var også innom Tinder en periode, men æh, alle som tok kontakt var hyggelige til å begynne med, og så ble det noe kleint a la "Er du kåt?". Selv om jeg førte en hyggelig, normal samtale... Anonymous poster hash: 7dbc8...2eb

Haha!

Jeg bor på bygda, men skal være i byen hele neste uke.

Gleder meg til å teste tinder der! :D

Jeg er kåt!

Anonymous poster hash: 55176...645

Skrevet

Var spennende med tinder til jeg fikk spørsmål om hvilken sexstilling som er min favoritt.

Anonymous poster hash: fc394...d17
Skrevet

Tinder har virkelig sine stunder <3

Skrevet

Men er det slik at de jeg får opp profilene til, enten ikke har sett min profil eller trykket "liker"? Eller ser jeg de som har x-et ut meg også?

Skrevet

Men er det slik at de jeg får opp profilene til, enten ikke har sett min profil eller trykket "liker"? Eller ser jeg de som har x-et ut meg også? Anonymous poster hash: b9246...c14

Du får opp alle. Hvis de har xet deg ut og du liker de, så får du ikke opp en match. Hvis du liker de, og de ikke har sett deg enda, så får du match når de liker deg senere.

Skrevet

Han kan ha trykket feil. Ser at flere av mine tinder-matches er et resultat av de klumsete fingrene mine.

Skrevet

Du får opp alle. Hvis de har xet deg ut og du liker de, så får du ikke opp en match. Hvis du liker de, og de ikke har sett deg enda, så får du match når de liker deg senere.

Hmm, ok.. Men de jeg trykker "liker" på, er det garantert at de får opp meg? Blir jeg prioritert?

Skrevet

Huh, er det forventer at man tar kontakt med alle sine matcher?

Skrevet

Hvis de har xet deg ut og du liker de, så får du ikke opp en match.

Det er jo egentlig ganske teit, er det ikke? Bortkastet tid å gruble over folk som allerede har sagt nei til deg. Burde helt klart vært filtrert ut.

Skrevet

Det er jo egentlig ganske teit, er det ikke? Bortkastet tid å gruble over folk som allerede har sagt nei til deg. Burde helt klart vært filtrert ut.

Det er nettopp det jeg synes også!

... Og de som dukker opp flere ganger, selv om jeg har ekset de ut... Er det et hint om at de har likt, eller er det også tilfeldig?

Skrevet

Det er nettopp det jeg synes også!

... Og de som dukker opp flere ganger, selv om jeg har ekset de ut... Er det et hint om at de har likt, eller er det også tilfeldig?

Dette lurer jeg også på. Det skjer en del ganger at jeg kjenner igjen noen som jeg har trykket X på tidligere

Skrevet

Hmm, ok.. Men de jeg trykker "liker" på, er det garantert at de får opp meg? Blir jeg prioritert?Anonymous poster hash: b9246...c14

Så lenge de blar og blar så skal de få deg opp. Er ikke uendelig med folk på tinder(selv om det kan virke slik).

Skrevet

Ser det er utrolig mange "kjendiser" på Match. Noen som har fått match her?

Anonymous poster hash: 4e7b2...02f
Skrevet

Ehm, ble veldig mye match der. Tinder så klart.

Anonymous poster hash: 4e7b2...02f
Skrevet

Fant Kristian Valen og Alex Rosen.

Anonymous poster hash: 56496...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...