Gå til innhold

Hvor bestille hår til tape extensions? Nettsider? hos frisør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

>Nå har jeg endelig bestemt meg, skal bli løshår på meg! Hår så tynt og pjuskete hår.. men hvor skal jeg bestille dette? Kom med tips til gode nettsider!!!

Har høt både pluss og minus ved Rapunzelofsweden. Og så har jeg hørt bra ting om både Locks and Bonds og hår fra Hair and there?

Ellers skryter jo Fotballfrue av hendrix hair som jo fører eget hår.. frykten er bare at det skal bli sabla dyrt om jeg både skal bestille hår og påsetting hos frisøren...

Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 45987...a9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ps dreier seg selvsagt om tape extensions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Locks and bonds selger virgin hair extensions (tape). Tror det skal være bra, skal ihvertfall teste det ut selv :) Har brukt det vanlige håret fra locks også, samt hår fra hchair.no. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt for håret begynner alltid å floke seg og bli tørt etter ca 4 uker. Føler jeg gjør alt etter "boka". Vasker ikke håret ofte, bruker minimalt med varme, bruker varmebeskyttelse, sover alltid med flette, børster med kvalitetsbørste og bruker olje/leave in cream, shampoo/balsam/kur som gir fuktighet.

Endret av amadine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok- så du er egentlig ikke fornøyd med kvaliteten på håret fra Locks (selv om angivelig virgin hair skal være ok?) og fra hchair? Jeg har hørt ymse om rapunzel også, noen som vet?

Trenger tips til dette, så keep'em coming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Locks and bonds selger virgin hair extensions (tape). Tror det skal være bra, skal ihvertfall teste det ut selv :) Har brukt det vanlige håret fra locks også, samt hår fra hchair.no. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt for håret begynner alltid å floke seg og bli tørt etter ca 4 uker. Føler jeg gjør alt etter "boka". Vasker ikke håret ofte, bruker minimalt med varme, bruker varmebeskyttelse, sover alltid med flette, børster med kvalitetsbørste og bruker olje/leave in cream, shampoo/balsam/kur som gir fuktighet.

Jeg begynner nesten å tro at det er noe riv ruskende galt med vannet hjemme hos meg, feil ph verdi eller noe sånt :sur::frustrert::angry::forvirra: Er litt frustert,ja..

Jeg har god erfaring med tapeextensions fra Locks & Bonds, selv om det floker seg litt. HCHair var derimot helt umulig å ha med å gjøre etter noen uker.

Anonymous poster hash: fe033...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med tapeextensions fra Locks & Bonds, selv om det floker seg litt. HCHair var derimot helt umulig å ha med å gjøre etter noen uker.

Anonymous poster hash: fe033...d96

Klagde du til hchair? Trodde faktisk det håret skulle vare lenger enn fire uker med tanke på den høye prisen.

Anonymous poster hash: eb650...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok- så du er egentlig ikke fornøyd med kvaliteten på håret fra Locks (selv om angivelig virgin hair skal være ok?) og fra hchair? Jeg har hørt ymse om rapunzel også, noen som vet?

Trenger tips til dette, så keep'em coming!

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

459875a96bd8198c6e964ad4ad83ba9d"] 45987...a9d

Nei,jeg er ikke fornøyd med noen av de. Men locks and bonds håret varte litt lenger enn hchair. Remy håret blir såpass hardt behandlet før det blir levert til oss kunder. Har lest om flere tilfeller der hår kun holder seg fint i ca fire uker. Jeg skal teste virgin håret fra locks nå. Ifølge de så vil du merke forskjell når det har gått fire uker da det håret ikke vil bli tørt og flokete etter få uker. Ifølge nettsiden så vil ikke håret floke seg. Jeg skal ihvertfall gi det en sjans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg testet det meste av hår fra norske selgere, sist testet jeg hchair og jeg er kjempefornøyd. Har brukt samme håret i tre måneder, så jeg kommer til å kjøpe det igjen neste gang også.:)

Anonymous poster hash: 491db...d01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg testet det meste av hår fra norske selgere, sist testet jeg hchair og jeg er kjempefornøyd. Har brukt samme håret i tre måneder, så jeg kommer til å kjøpe det igjen neste gang også. :)

Kan jeg spørre om hvilke hårprodukter du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvilke hårprodukter du bruker?

Bruker redken extreme serien. Kurer ofte og unngår mye varmebehandling på håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker redken extreme serien. Kurer ofte og unngår mye varmebehandling på håret.

Ok. Inneholder ikke de produktene protein? Trodde ikke det var bra for extensions.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok delte meninger her, altså? enkelte fornøyd med hchair, ndre ikke? Noen som har prøvd håret som Adam & Eva fører da? eller hendrix, som Ff har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd hendrix hair. Likte håret veldig godt. Men for min del ble det for dyrt i lengden. Dessuten bor jeg et stykke unna Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv brukt extensions i to år nå og må si det er kjempeforskjell i kvalitet, men også selvfølgelig i pris. (Random kilde).

Mitt går som regel ut etter rundt 6 måneder da jeg bryr meg mer om realiteten enn hva som faktisk står på pakken at jeg trenger å skifte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med luxushair? Noen som har prøvd?

Vurderer selv å kjøpe tape å få en venninne til å sette på, er mye billigere en å gjøre det hos frisør. Har satt på for en del år siden hos frisør, både keratin og tape, betalte vel en 7000 for tape, som var elendig, og 10000 for keratin, som var bra men slet i stykker håret mitt. Aldri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luxushair smeltet i rettetangen min, første og siste gang jeg kjøpte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

>Nå har jeg endelig bestemt meg, skal bli løshår på meg! Hår så tynt og pjuskete hår.. men hvor skal jeg bestille dette? Kom med tips til gode nettsider!!!

Har høt både pluss og minus ved Rapunzelofsweden. Og så har jeg hørt bra ting om både Locks and Bonds og hår fra Hair and there?

Ellers skryter jo Fotballfrue av hendrix hair som jo fører eget hår.. frykten er bare at det skal bli sabla dyrt om jeg både skal bestille hår og påsetting hos frisøren...

Takk for svar! :)

Locks and Bonds!!! Beste håret jeg har prøvd, og jeg har prøvd mye! Anbefales på det varmeste :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar!Da blir det kanskje locks .. neste gang. Jeg ble nemlig så utålmodig og ville ha ting gjort veldig fort så da bare bestilte jeg meg time hos Hendrix hair og fikkklippet, farget og satt på håret de fører.. veldig lettvint og jeg er så langt veldig fornøyd!! Hatt det på i 2 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luxushair er svært bra!

Ang. protein: Protein er BRA for extensions, men i mindre mengder. Husk at fuktighet er det håret trenger mest av, men en proteinkur i ny og ned gjør bare underverker. Men ikke glem fuktighet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...