Gå til innhold

Hvem har rett, saksbehandler eller meg? (AAP)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På samtalen i dag mente min nye saksbehandler at jeg har hatt AAP i snart tre år. Jeg klarer ikke å komme med det samme resultatet som henne når jeg legger sammen selv. Kan noen hjelpe meg?

Saken er at jeg fikk innvilget AAP i november 2011, men fikk først utbetaling i desember, aksbehandler regnet fra novembr, men alikevel, så hadde jeg stans på grunn av studier mellom august og desember året etter. Jeg fikk gjenopptak i januar 2013, men fikk enda en gang stanset i januar samme år, på grunn av fødsel. Da hadde jeg gått over på foreldrepenger, som jeg d fikk fram til desember i fjor. Slik jeg har regnet, har jeg fått AAP i bare ett år, stemmer ikke det? Eller regnes foreldrepenger også som AAP? I og med jeg fikk det på bakgrunn av min inntekt fra AAP? I'm lost!

Anonymous poster hash: 29bed...33b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller er det slik at man regner kalenderår og ikke faktiske år. Altså at jeg har fått AAP fra 2011 til 2013?

Skrevet

Man regner faktiske år. Jeg har hatt fødselspermisjon mens jeg var på AAP og da har stødnadsperioden min blitt tilsvarende forlenget. Jeg fikk fra mars 2010, og da skulle jeg vært ferdig nå i mars 2014, men den er forlenget til august 2014 pga. permisjon.

Anonymous poster hash: 3e51a...7eb
Skrevet

Ok. Hadde du bare 5 måneders fødselspermisjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...