Gå til innhold

Jeg klarer ikke dette mer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det over 3 uker siden jeg så kjæresten skikkelig sist. Han har jobbet og skulle egentlig komme i helga, så jeg satt hele fredagen og halve lørdagen og venta på han. Så var han her i 10 min på søndag. Han sa han hadde fri i dag og skulle komme. Jeg har gledet meg så mye!! Og jeg har kjøpt en middag til 300 kroner sånn at vi kunne kose oss.

For 1,5 timer siden fikk jeg meldingen "må jobbe :( men kan komme innom fort før jobb om jeg får tid".

Har prøvd og ringt han siden da og sendt flere meldinger, men han sover sikkert nå for å lade opp til nattevakta.

Men han kunne sagt nei til nattevakta for EN gangs skyld for å være sammen med meg en kveld.

Og det gjør så vondt..

Har skrevet melding til han om at jeg ikke vet om jeg kan gjøre det her mer da, men jeg vil snakke med han NÅ! Åååh.. Jeg har ingen og snakke med og jeg gråter så mye nå (har grått i 1,5 timer nå) at jeg er svimmel og har kjempevondt i brystet på høyre side hver gang jeg puster.

Jeg elsker han så mye.. :(

Anonymous poster hash: 596f5...64a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:(

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du?

Skrevet

Hvor gammel er du?

18. Beklager rotete innlegg, men jeg er så lei meg at jeg rett og slett ikke klarer og skrive bra.

Gjest Violetta
Skrevet

Du må finne andre knagger enn kjæresten å henge din egen lykke på.

• Liker 6
Skrevet

Du må finne andre knagger enn kjæresten å henge din egen lykke på.

Så du mener at jeg skal fortsette med å vente på han når vi har laget avtaler og han plutselig finner ut at han skal jobbe når jeg lager middag og venter på han og at han ikke alltid engang sender melding og late som om at jeg er lykkelig?

Altså: jeg klarer meg til informasjon også helt fint uten han, men jeg tror det er ganske normalt at kjærester ser hverandre mer enn 10 min i uka når man ikke bor sånn 60 mil fra hverandre? Eller hva tror du?

Skrevet

Litt vanskeli å gi deg råd når du har alle piggene ute. Du må bare rett å slett ta dette opp med han. Det er kun fra hans ståsted at du får svar på di virkelige spørsmålene dine. Men prøv å ikke vær så avhengi av han. Om du lar han kjøre sitt eget løp en stund uten å mase på han, skal du få se at han begynner å lure på hva som skjer. Du må være litt smart.

Anonymous poster hash: 1c293...4c5

• Liker 2
Skrevet

La meg se om jeg har forstått dette rett.

Dere hadde en avtale om at han skulle komme til deg og spise middag, men så avlyser han i siste liten?

Hvordan er han ellers da? Er han interessert i deg når dere er med hverandre? Snakker dere godt sammen?

Skrevet

Så du mener at jeg skal fortsette med å vente på han når vi har laget avtaler og han plutselig finner ut at han skal jobbe når jeg lager middag og venter på han og at han ikke alltid engang sender melding og late som om at jeg er lykkelig? Altså: jeg klarer meg til informasjon også helt fint uten han, men jeg tror det er ganske normalt at kjærester ser hverandre mer enn 10 min i uka når man ikke bor sånn 60 mil fra hverandre? Eller hva tror du? Anonymous poster hash: 596f5...64a

Jeg hadde nok også blitt frustrert om kjæresten min hele tiden prioriterte ekstrajobbing og vi nesten ikke hadde sett hverandre på nesten en måned. Man har jo en kjæreste fordi man har lyst til å tilbringe tid med vedkommende. Men måten å håndtere dette på er ikke å gråte så mye at man blir svimmel eller nesten å slå opp via sms, det får ihvertfall meg til å tenke at du kanskje er litt avhengig av ham.

Neste gang du snakker med ham, synes jeg du skal si at du synes det er for lite at dere sees så sjelden, og at du vil at han skal prioritere å møte deg også. Så kan dere diskutere hvor ofte, hva slags møter osv som passer for dere to som et par. Ikke noen tårer, ikke dulgte trusler om å gjøre det slutt og ikke masse telefoner og meldinger. Ta en voksen samtale og se hvor det tar dere.

Anonymous poster hash: 82243...230

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet (endret)

Så du mener at jeg skal fortsette med å vente på han når vi har laget avtaler og han plutselig finner ut at han skal jobbe når jeg lager middag og venter på han og at han ikke alltid engang sender melding og late som om at jeg er lykkelig?

Altså: jeg klarer meg til informasjon også helt fint uten han, men jeg tror det er ganske normalt at kjærester ser hverandre mer enn 10 min i uka når man ikke bor sånn 60 mil fra hverandre? Eller hva tror du?

Nei det mener jeg da ikke. Dere må snakke sammen om hvilke forventninger dere har til forholdet. Dersom forventningene er så langt fra hverandre som det kan se ut som ut fra hovedinnlegget, tror jeg du har det bedre uten ham.

Det jeg mente med min korte kommentar var at du ikke kan la ham styre om du har det bra eller ikke. Om han er opptat, finn på ting i dstedet for å sitte og vente.

Endret av Violetta
  • Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Kanskje han jobber ekstra for å kunne kjøpe noe fint til deg?

Vet om en som jobbet veldig mye og var lite hos kjæresten sin for å spare penger til en forlovelsesring til henne. Dessverre ble hun lei og dumpet han. Dog ligger det noen andre grunner til dumpinga der også.

Jeg ville snakket med han og fortalt at jeg synes det er trist at han ikke kan være med meg.

Gjest Blondie65
Skrevet

Man holder avtaler - hvis man skal avlyse får man gjøre det i tide.

Hva er det i dette forholdet for deg - annet enn venting på en som nedprioriterer deg? Hva vil han egentlig?

Mitt forslag er - som nevnte av en annen her - å la han være den som tar initiativ til neste møte. Istedenfor å sitte hjemme og gråte deg sår, kontakt vennene dine og finn på noe med dem. Ikke vær den som avlyser alt bare fordi han har en stakket stund å avse til deg.

Har du hørt uttrykket: when you love someone, set them free. If they come back to you, they are yours, if not they never were. Du må tørre å ta sjansen på å miste han ved å la han vise deg om han bryr seg eller ikke. Dette har du alt å vinne på - også hvis han viser seg å ikke være verdt tårene dine, for da vet du i det minste. Da kan du begynne på frigjøringsprosessen.

Stor klem til deg - tid for å tørke tårene og planlegge kino kveld med en god venninne eller to.

Skrevet

Har du sagt i fra til han at du snart ikke orker mer? For det er vanlig i et forhold at man kommuniserer om det som er vanskelig og setter seg ned og prøver å løse problemet. Gi tydelig uttrykk for hvor viktig det er at dere ser mer til hverandre og gi han mulighet til å endre seg om han er interessert i å jobbe med forholdet.

Skrevet

Har du sagt i fra til han at du snart ikke orker mer? For det er vanlig i et forhold at man kommuniserer om det som er vanskelig og setter seg ned og prøver å løse problemet. Gi tydelig uttrykk for hvor viktig det er at dere ser mer til hverandre og gi han mulighet til å endre seg om han er interessert i å jobbe med forholdet.

Jeg sendte han melding om det, men han har ikke svart og nå er han på jobb.. Vet ikke hvorfor han ikke svarer.

Skrevet

Jeg sendte han melding om det, men han har ikke svart og nå er han på jobb.. Vet ikke hvorfor han ikke svarer.

Da må du nesten bare vente og se.. Det kan jo alltids være at han ikke har lest meldingene sine hvis han har sovet og er på jobb nå. Trekk pusten, gå deg en tur, finn på noe annet mens du venter. Det er helvete å sitte å leke stirreleken med telefonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...