Gå til innhold

No Pain No Gain

ShiningStar

Anbefalte innlegg

Prøver meg på å starte en slags dagbok, så får vi se hvor mange som vil følge med.

Kan begynne med litt kort info og meg og mitt.

Er 23 år og kommer fra det glade Vestlandet.

Jobber som prosessoperatør og trives utrolig godt.

Bor i lag med samboer i leilighet som vi kjøpte for snart 3 år siden.

Har tidligere prøvd lavkarbo med stor suksess, gikk ned nesten 15 kg, men nesten alle har sneket seg på igjen. Ønsker derfor å starte dette året med sunne vaner og finne tilbake til treningsgleden jeg hadde før.

Vekten viste skremmende 89,7 kg idag.

Har allerede lagt tilbake 1 uke med gode vaner og trening

Har bare hatt analog vekt og veie meg på før så håper jeg har gått ned litt etter at jeg startet forrige uke.

Målet er å veie mellom 70-75 kg

Motivasjonen er en USA tur vi skal reise på i sommer, ønsker da og kunne være godt på vei til målet mitt slik at jeg kan føle meg vel.

Ellers vil også en fremtidig motivasjon være en eventuell :gravid: ... Ønsker at et fremtidig svangerskap hvor jeg kan bruke gode vaner og treningsglede til å få gode forutsetninger for et fint svangerskap.

Dette var litt om meg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå venter ca 1 time med svømming, tror det er favoritten sålangt... Så deilig og fin trening.

Middagen er unnagjort, det ble ovnsbakt laks med brokkoli, blomkål, løk og paprika. Samt litt rømme og dijon sennep..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens svømming gjennomført det ble 1300 meter. :D

I morgen skal jeg prøve mitt beste å stå opp tidlig slik at jeg rekker en liten styrkeøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Dårlig på å oppdater her ser jeg, ikke bra.. Denne uken har det blitt 5 økter :laugh:

Ønsdagen var jeg farlig nær samboers chipspose men klarte å motstå fristelsen, da blir det bedre på lørdagen :P

Har fulgt planen i ca 4 uker nå, og merker stor forskjell fra tidligere :D

Ligger på ca 12-1300 kcl de dagene jeg ikke trener. Ellers blir det alt fra 18-2000 kcl. Bruker myfitnesspal til å registrere det har virket veldig bra for meg.

Vekten denne uken la seg på 85,5 Fornøyd med 0,5 i nedgang. Det blir vel en nedgang på nesten 4,5 kg på 4 uker. Det er jeg fornøyd med.

Idag og imorgen er hviledag. Kjenner jeg er støl i nesten alle muskler :fnise:

Når jeg når mitt mål på under 75 kg så skal jeg unne meg vippeextensions eller litt nye klær.. Gleder meg veldig. Merker veldig godt at vekten min legger seg på lår og rumpe. Da jeg bruker Medium i de fleste klær på overkroppen, mens det må L og XL til på underkroppen.

Vel nok mas for i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...