Gå til innhold

Noen som er flinke på innredning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Er det noen det ute som er flinke på interiør og innredning av stua? Jeg har akkurat flyttet inn i huset mitt, men jeg har ingen idee hvordan jeg skal innrede stuen! Jeg vet det har potensiale til å bli fint og koselig, men jeg vet ikke hvor jeg skal begyne! Kan noen hjelpe meg? :-)

Anonymous poster hash: d81e2...de6

Anonymous poster hash: 1feac...e9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan finne nettsider om det? Blader? :)

Endret av strawberry
Skrevet

Hva nøyaktig er det du trenger hjelp til? Du gir jo folk veldig lite å gå etter her. Men blogger og pinterest for eksempel er jo et fint sted å begynne :)

Skrevet

Du kan jo fortelle litt om hva du liker da, så er det litt enklere å gi tips og sånt :) Hvilken stil er resten av huset ditt? Liker du rette linjer og lite dilldall, eller liker du masse pynt? Er du glad i sterke farger, eller liker du bedre rolige farger (som beige og grå)?

• Liker 1
Skrevet

Mitt problem er at jeg ikke vet hvor ting skal plasseres.

Finner jeg noe fint i en blogg eller et blad, så har jeg ikke peiling på hvor jeg kan plassere det!

Nå har jeg et dilemma på en spesiell plass, det er et hjørne ved tv benken.

Nå så står juletreet der, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal plassere der når jeg tar vekk juletreet. Merker jeg er litt frustrert nå :-/

Skrevet

Jeg er veldig glad i Shabby/Moderne stil

:-)

Skrevet

Skulle gjerne ha delt et bilde, hvis jegviste hvordan man gjore det :-p hehe

Skrevet

Nå er shabby/moderne interiør to helt forskjellige stiler. Eksempel på moderne interiør er feks

post-54922-0-47472400-1389730209_thumb.j

post-54922-0-51511500-1389730240_thumb.j

Mens et typisk shabby interiør er:

post-54922-0-10127900-1389730268_thumb.j

post-54922-0-64239700-1389730287_thumb.j

Jeg vil anbefale deg å finne ut hvilken stil du har. Norske interiørblogger, http://norskeinteriorblogger.no/, er en fin side å finne inspirasjon på. På høyre side ligger blogger etter stil.

Ellers så er pinterest en kjempefin side å finne masse inspirasjon på, http://www.pinterest.com/search/pins/?q=livingroom.

Så til spørsmålet ditt. I det ene "ledige" hjørnet av stuen har jeg en stålampe. I det andre hjørnet har jeg to store lysestaker i betong. Men det er så vanskelig å anbefale noe uten noe informasjon om stil eventuelt et bilde av hjørnet du skal ha noe i.

For å legge ut et bilde trykker du på full editor, legg ved fil. Så velger du filen, og legger dette til innlegget.

Skrevet

Hva med en stor lykt, eller et lite avlastningsbord med en fin lampe på`?

Anonymous poster hash: 36083...f46
Skrevet

Nå er shabby/moderne interiør to helt forskjellige stiler. Eksempel på moderne interiør er feks

attachicon.gifmoderne 1.jpg

attachicon.gifmoderne 2.jpg

Mens et typisk shabby interiør er:

attachicon.gifshabby 1.jpg

attachicon.gifshabby 2.jpg

Jeg vil anbefale deg å finne ut hvilken stil du har. Norske interiørblogger, http://norskeinteriorblogger.no/, er en fin side å finne inspirasjon på. På høyre side ligger blogger etter stil.

Ellers så er pinterest en kjempefin side å finne masse inspirasjon på, http://www.pinterest.com/search/pins/?q=livingroom.

Så til spørsmålet ditt. I det ene "ledige" hjørnet av stuen har jeg en stålampe. I det andre hjørnet har jeg to store lysestaker i betong. Men det er så vanskelig å anbefale noe uten noe informasjon om stil eventuelt et bilde av hjørnet du skal ha noe i.

For å legge ut et bilde trykker du på full editor, legg ved fil. Så velger du filen, og legger dette til innlegget.

Der var det mye spesielt... Jøje meg

Anonymous poster hash: e7a83...a87

Skrevet

Hva med å leie en interiørkonsulent? Studenter eller folk som driver på hobbybasis er ikke så veldig dyre.

Anonymous poster hash: 73d87...5c5
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...