mommyandme Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Skal inn til koloskopi på Volvat. Har gjort denne undersøkelsen før og fikk beroligende og noe smertelindring, men syns likevel det var tidvis smartefullt. Noen som har utført koloskopi på Volvat og vært fornøyd med smertestillende og beroloigende de fikk? Fikk du nok smertestillende? Jeg hører om de som blir gitt smertestillende for sent og at virkningen ikke inntreffer før langt ut i undersøkelsen. Hvis du ellers har noe hyggelig å si om koloskopi med eller uten smertelindring, helst ved Volvat, så del gjerne:)
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 En i familien min tok koloskopi ved Volvat og fikk beroligende og smertelindring, men han sa at det var likevel til tider litt ubehagelig. Jeg tror ikke man kan komme bort i fra at det kan være ubehagelig. Jeg har selv tatt koloskopi på Din Lege, Frogner, og selv om jeg fikk begge deler som ovenfor, var det og ubehagelig til tider. Ubehagelig er ikke synonymt med smertefullt. Det er mer at man kjenner at noe foregår, men ikke hva. Det hjelper selvsagt å tenke på noe annet mens det foregår. Anonymous poster hash: 3e94b...b02
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå