Eigenrommet Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 (endret) Hei. Vil først bemerke at jeg er ung (20år), introvert og kan nesten ingenting om kvinner.. Det er en jente i kollektivet mitt (vi er begge studenter uten kjærester) som jeg føler jeg har fått et ganske godt forhold til, og sannelig ser det ut til at jeg har blitt forelsket. Vi snakker relativt åpent når vi er på kjøkkenet eller går til universitetet, og jeg føler at hun har bare blitt mer og mer vennlig/avslappet med tid. I tillegg har jeg opplevd henne gi meg lange blikk. Hun har aldri vist verbal interesse eller prøvd å sjekke meg opp såvidt jeg har fått med meg, men det kan være fordi hun er introvert (noe hun definitivt er). Jeg har en følelse over at hun anser meg som kun en venn, men jeg er ikke sikker. Uansett, er det noe jeg kan gjøre? Kanskje invitere henne på en skitur (jeg bruker å dra til fjellet en kveld i uka som avslapping) eller noe, for å finne ut om det kan bli noe av det her? Vil dog ikke ødelegge stemningen som vi har nå, i og med at vi er naboer... Endret 14. januar 2014 av Eigenrommet
Wonderbitch Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Jeg ville ventet til en av dere flytter ut, ellers kan det bli litt ubehagelig om det ikke fungerer.. Men lykke til uansett hva du velger
Atlanterhavet Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Finn på ting med henne utenfor kjøkkenet, og se hvordan hun reagerer. Hvis hun ikke er interessert i deg sier hun nei til turen,men det behøver ikke å være flaut for det er jo bare turen hun sier nei til og ikke deg.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Hvis du vet hun er interessert i skiturer,så inviter henne med Lykke til! Ut fra det du skriver om lange blikk osv,så virker det som det går rette veien Er hun introvert,så må kanskje du ta intiativ. Anonymous poster hash: 3a548...153
Eigenrommet Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2014 (endret) OK, hun er med. Noe tips til hvordan jeg kan ta forholdet videre? Endret 29. januar 2014 av Eigenrommet
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Hadde samme greia. Trodde det var på vei til å bli noe. Så fant han seg en annen. Og nå må jeg høre på at han har sex med kjæresten.Anonymous poster hash: 6a111...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå