AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Er veldig lei meg, min bestevenninne gjennom 14 år har glemt den store 30 årsdagen min. Invitasjon ble sendt til henne, hun sa den gang hun skulle komme. Da jeg ringte henne i dag for å spørre når hun kom, hadde hun glemt hele dagen og reagerte med "ånei, er det da du har bursdag?". I stede har hun og mannen leid en hytte på fjellet hun ikke kan rive seg fra. Skulle ikke tro jeg tok det så tungt, men jeg gjorde det.. Anonymous poster hash: 15ccf...026
Fuglen Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Huffda, så kjipt. Men sånt skjer, dessverre! Noen er veldig dårlige på å huske bursdager, har selv en sånn venninne. Hun er sikkert like glad i deg for det
Lilac Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Klem til deg Skjønner dette er leit. Men noen har dårlig hukommelse når det kommer til sånt, og det er sikkert ikke så lett for henne heller vil jeg tro. Jeg blir alltid litt lei meg når jeg klarer å glemme sånt.
KomleKjetil Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Jeg bryr meg ikke om bursdager, så hvis noen glemmer min betyr det ikke noe. Hvis det ikke betyr noe for henne blir hennes betydning av bursdager overført til andre. Huff, men sånn er det.
Ansjosen Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Jeg er sånn som faktisk kunne glemt sånt, selvom det var min bestevenninne, noen ganger er det bare for mange ting, og hvis jeg ikke har husket å lagre det i kalenderen kan det slippe Men fy så lei meg jeg blir, og det ble nok din venninne også, men det er ikke alltid like lett å formidle i full fart på telefon når noen har "sluppet bomben" og du innser at du helt har glemt ut noe. Ikke vær sur på venninnen din altfor lenge da, hun er nok sur nok på seg selv vil jeg tro! 1
Miss moneypenny Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Jeg glemte bursdagen til bestevenninna mi en gang, det var en hektisk periode med mye personlige ting som skjedde. Jeg verdsetter henne utrolig høyt, men det ble bare for mye for meg. Har hatt dårlig samvittighet for det helt siden da, og det er 5 år siden. Så hun er helt sikkert glad i deg og setter pris på deg fordet, det er poenget mitt. Men jeg skjønner at du syns det var dumt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Min bestevenninne er veldig opptatt av bursdagen sin. Den skal feires årlig med full pakke. Hun er typen som blir fornærmet om du glemmer den. Ikke at jeg noen gang har gjort det, men har sett reaksjoner på andres glemsomhet. Min, derimot, glemmer hun omtrent hver gang. Har vel husket den 2 ganger på 10 år. Anonymous poster hash: 482b8...565
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Ts her. Koselig med svar. Da min bestevenninne feiret sin 30årsdag i sommer tok jeg to feriedager bare for å hjelpe med å pynte lokale, få sprit i gjestene, få maten ut på bordene, grillen i gang osv. Vi lo og pratet om hvor mye jeg burde grue meg til å bli 30, og hun skulle være der for meg å gjøre dagen min mindre vondt osv. Det svir, jeg er glad i henne for det, men dagen blir ikke den samme uten henne. Vi har alltid feiret hverandres bursdager, uansett. Dette blir første året hvor vi ikke er sammen på bursdagen vår. Vi ble tidlig enig at en eneste dag i året kan man sette av til sin bestevenn, og vi har hatt supre feiringer sammen Jeg tror ikke hun har en hektisk periode, vi snakker flere ganger i uka og betror hverandre alt, hun virker rolig og har det bra for tiden. Anonymous poster hash: 15ccf...026 1
letterbomb Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Det forstår jeg veldig godt. Når en bestevenn gjennom 14 år glemmer en sånn spesiell dag -- slik som du som fyller 30, da ville jeg og ha tatt det tungt. Jeg synes det er utrolig dårlig gjort. Om det virkelig er en bestevenn så ville hun ha flyttet hytteturen til en annen gang, og kommet på feiringen din. Spesielt når hun tidligere hadde svart at hun skulle komme. Gratulerer så masse med 30-årsdagen i hvert fall!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 Jeg forstår veldig godt at du ble lei deg når dere har vært gode venninner i så mange år. Det er heller ikke mange som har så gode venninner at de tar ut feriedager fra jobben for å hjelpe dem med bursdagsfeiringer. Håper hun prøver å gjøre opp for dette når hun kommer tilbake fra fjellet. Det var litt dårlig gjort av henne å glemme det. Litt rart, egentlig. Føler med deg. Jeg har selv hatt en "venninne" som prioriterte å sjekke gutter fremfor å spise kake med meg på min 18-årsdag. Det er slikt man ikke glemmer så lett.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde vel tatt det opp med henne. Hvis man er bestevenner må man kunne snakke om sånt... Anonymous poster hash: e4e62...312
Arianna Skrevet 15. januar 2014 #14 Skrevet 15. januar 2014 Det er vondt, det er det. Men husker hvor fæl jeg følte meg når jeg glemte bursdagen til en nær venninne engang. Tror nok ikke hun føler seg så veldig på topp akkurat nå, om det er en trøst. Klem til deg i alle fall, og håper bursdagen din ble fin selv om hun ikke var der!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #15 Skrevet 15. januar 2014 Sikker på at det ikke er skalkeskjul for supriseparty? Anonymous poster hash: 28f06...b81
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #16 Skrevet 15. januar 2014 Føler med deg. Og håper virkelig at det er et skalkeskjul for surprise, som nevnt her. Ellers er det helt uforståelig at en nær venninne kan glemme en såpass stor dag. Har opplevd det samme, så jeg kan sette meg inn i hvordan du har det. I fjor hadde både jeg og venninna mi stor dag. Hun først. Jeg gjorde som deg, hjalp til med mat og drikke, hadde med gaver og holdt en liten tale. Da min dag kom, hørte jeg ikke et kvekk. Forstår ingenting og greier ikke ta det opp heller. Anonymous poster hash: bb2fd...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå