Gå til innhold

Bestilt en haug med pakker med riktig stedsnavn og feil postnummer - Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det sendt videre når det blir oppdaget at det er kommet feil? Blir det en gang oppdaget?

Vet jeg kan ringe posten og spørre dem om videresending men det koster 100 kroner per pakke, mange av pakkene koster ikke 100 kroner i seg selv en gang så det blir ikke et reelt alternativ.

Anonymous poster hash: 462b5...b6f
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva med å ta kontakt med leverandøren og be dem endre postnummer på pakkene?

Skrevet

Hva med å ta kontakt med leverandøren og be dem endre postnummer på pakkene?

Bestilt fra utlandet for over 10 dager siden, en av pakkene ankom feil postkontor i dag.

Skrevet

Har du mulighet til å reise dit og hente dem?

Skrevet

Bestilt fra utlandet for over 10 dager siden, en av pakkene ankom feil postkontor i dag.

er det langt unna? om det ikke er det så burde det vel ikke være noe problem å få henta den/dem?

Anonymous poster hash: e3345...5f2

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Da vil jeg tro den eneste løsningen er å be om å få pakkene videresendt... dersom du ikke har noen som kan få en fullmakt til å hente pakkene for deg og samle dem i en stor pakke som så sendes til din korrekte adresse.

Edit: Nå forutsatte jeg at du bor alt for langt unna til å kunne reise og hente dem selv...

Endret av Lille-pus
Skrevet

Da vil jeg tro den eneste løsningen er å be om å få pakkene videresendt... dersom du ikke har noen som kan få en fullmakt til å hente pakkene for deg og samle dem i en stor pakke som så sendes til din korrekte adresse.

Edit: Nå forutsatte jeg at du bor alt for langt unna til å kunne reise og hente dem selv...

Pfft, tror nesten det. Hvordan gir jeg en fullmakt mtp posten?

Skrevet

Jeg tror det første du bør gjøre er å ringe posten og fortelle dem hva problemet er. Deretter ber du dem gi deg alternativer og evt fortelle deg hvordan du fikser en fullmakt. Kanskje det løser seg på en bedre måte enn du frykter?

• Liker 1
Skrevet

Gå på nærmeste postkontor eller post i butikk, så hjelper dem deg

Anonymous poster hash: 4bd24...dde
Skrevet

Jeg tror det første du bør gjøre er å ringe posten og fortelle dem hva problemet er. Deretter ber du dem gi deg alternativer og evt fortelle deg hvordan du fikser en fullmakt. Kanskje det løser seg på en bedre måte enn du frykter?

Ringte dem nettopp, de krever 100 kroner per pakke.

Skrevet

Gå på nærmeste postkontor eller post i butikk, så hjelper dem deg

Anonymous poster hash: 4bd24...dde

Men tror du de kan ordne det billigere? Greit nok at jeg har blingset men det kan fort bli 8-10 små pakker totalt. 100 kroner per pakke blir bare alt for ekstremt..

Skrevet

Du spurte om hvordan du ordner fullmakt..

Posten/postkontor/post i butikk = hjelp til fullmakt

Gjest Crazycatlady
Skrevet

En pakke jeg bestilte kom på feil postkontor,og det var nært nok til at jeg kunne reise dit. Da var ikke det noe problem i hvert fall.

Skrevet

Ved riktig stedsnavn vil de vel havne på noenlunde riktig sted. Så kanskje de havner på postkontor i nabo-bydelen. Er vel nesten bare å vente og se hva som skjer, skulle jeg tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...