AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hei, Burde kanskje googlet dette spørsmålet, for det må jo finnes svar på det ;-) Vel, det har seg sånn at jeg utrolig nok har blitt skikkelig betatt. Men på grunn av en god del dårlige erfaringer med menn har jeg skjoldene oppe slik at jeg ikke blir såret. Jeg føler likevel at noe er annerledes denne gangen, men jeg har enda tilgode å ikke bli overrasket over hvor langt en ekte player er villig til å gå for å få det han ønsker. Så, er det noen sikre tegn? Kan nevne at han er veldig oppmerksom. Jeg kan nevne datoer/dager jeg skal ting etc. i bisetninger, hvorpå han sender meg lykkeønskninger på morgenen de dagene jeg har nevnt.(Har blitt like overrasket hver gang). Han legger også merke til om jeg har gjort noe annerledes med håret, eller om jeg har nye klær. Det går toppen en dag mellom hver gang jeg hører fra han, og vi har siden dette startet sett hverandre 1-2 ganger i uken. Han har stort sett alltid minst en hånd på meg når vi treffes (og jeg klarer ikke akkurat å la vær å berøre selv), og han kysser meg uansett hvor vi befinner oss. Har også møtt noen av vennene og kollegene hans... Mye av dette er nytt for meg, men likevel - hva menn vil gå igjennom for å få seg noe har stadig nådd nye høyder for meg. Er bare redd skjoldene mine ødelegger for noe her... Kunne trengt en liten pekepinn Takk! Anonymous poster hash: 3e497...444
Gjest Lille-pus Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Er det ikke positivt at han ikke forsøker å holde deg hemmelig? Jeg synes det er et virkelig godt tegn jeg
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Er det ikke positivt at han ikke forsøker å holde deg hemmelig? Jeg synes det er et virkelig godt tegn jeg Det er faktisk det beste tegnet tenker jeg også Jeg skulle møte han på byen en gang, og mens han var på vei til toalettet sendte han ei venninne han møtte på veien bort til meg for å hilse på. Så litt stikk motsatt av å holde meg skjult. TS Anonymous poster hash: 3e497...444
Bernardette Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 (...) og han kysser meg uansett hvor vi befinner oss. Ehm, ja. Gratulerer!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Ehm, ja. Gratulerer! Takk? :-) Anonymous poster hash: 3e497...444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå