AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hei. Har nettopp startet med å gå ned i vekt, men tror kanskje jeg spiser litt for mye? Jeg trener ca 3 dager i uken. (blanding av styrke og kondisjon) Slik spiser jeg da: Frokost: Musli med melk Mellommåltid: 15 mandler Lunsj: 3 tynne knekkebrød med skinkeost Mat før trening: 3 knekkebrød med enten egg og kaviar eller leverpostei, majones og agurk. Mat etter trening: Banan Middag: Kylling med litt salat og saus eller laks og grønnsaker og saus. Drikker vann. Er forresten 174 høy og veier 65 kg. Vil ned til 60 kg. Har noen noe tips? Har også ett problem at jeg er VELDIG sulten når jeg kommer hjem fra skolen. Anonymous poster hash: 43c08...219
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Jeg kom fram til rundt 1200-1400.. veldig røft regnet, så nei det er ikke for mye mat! Spesielt ikke når du trener i tillegg! Men siden du bare skal ned 5 kg kan det ta litt tid. Vær tålmodig. Anonymous poster hash: ae630...627
Gjest Whitestripes Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Regel nr 1: Du skal ikke gå og føle deg sulten, da spiser du feil. Spis mat som metter mer. Knekkebrød kan byttes ut med f,eks omelett med masse gode grønnsaker til. 6 knekkebrød pr dag er forøvrig bare tull å spise, to er mer enn nok. Spis mat som gir metthetsfølelse lenge i stedet for de knekkebrødene.
Marie90 Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Tell kaloriene - er enkelt med fitnesspal. Da ser du hvor du ligger.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Du spiser ikke for mye nei. Vil si at du skal ikke gå å føle deg sulten.. ta deg en frukt eller to. Eller feks rå grønnsaker med kesamdip, havregryn med melk (metter godt), en omelett, kok etpar egg å ha på knekkebrød, salat med tunfisk/kyllig etc..Anonymous poster hash: d24ac...873
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Frokost: Musli med melk Mellommåltid: 15 mandler Lunsj: 3 tynne knekkebrød med skinkeost Mat før trening: 3 knekkebrød med enten egg og kaviar eller leverpostei, majones og agurk. Har også ett problem at jeg er VELDIG sulten når jeg kommer hjem fra skolen. Regner med at du trener etter at du har kommet hjem fra skole. Det vil si at det eneste du spiser i løpet av skoledagen er 15 mandler og 3 tynne knekkebrød. Ikke rart at du da er sulten. Du bør bytte ut knekkebrødene med noe som gir en bedre metthetsfølelse. Anonymous poster hash: 6d9ef...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå