AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Den skrullete huseieren på ca 90 år påstår at det mangler en innbetaling på husleie for ca to år siden. Er det mulig å søke opp alle overføringer til en bestemt konto "fra tidenes morgen"? Slik at jeg slipper å bla meg igjennom andre regninger og matinnkjøp. Hvordan kan jeg sjekke om jeg tastet inn riktig kid på en regning? Har betalt telefonregningen, men Telipol har likevel sperret abonnementet mitt og truer med inkasso. Aldri i mitt liv tastet inn feil kid. Er nå uten telefon og ting haster litt. Helvete. DNB chat er nede. Anonymous poster hash: b3fa6...ee5
Lea2 Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Du kan ringe kundeservice. Jeg bruker DnB, men har ikke anledning til å logge inn og se akkurat nå. Banken kan garantert hjelpe deg med opplysningene om du ikke finner ut av det. Og stort sett får du beskjed om KID er feil. Dette skal også banken kunne sjekke for deg... og evt hvilken kid du har tastet, så leverandøren kan sjekke sine innbetalinger.
Nalla Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Du kan søke i utførte betalinger. Jeg er litt usikker på hvor lang tilbake i tid det går, men verdt ett forsøk. Velg da "utførte betalinger" eller noe lignende i hovedmenyen, og spesifiser at du f.eks kun ønsker betalinger som er gått til huseiers konto 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Gjør som Nalla sier, så trykker du på kontoen til huseier. Så kommer alle utbetalinger gjort til den konto! Tror du kan gå minst et år tilbake i tid. Anonymous poster hash: f0aee...b0f 2
Pusemamma Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Du får finne regningen på telefonen på DNB. Hvis du skriver feil kid nr så får du det opp når du skal bekrefte betaling så det kan være transaksjonen ikke har gått gjennom da. Du kan søke opp huseier 2 år tilbake hvis ikke hjelper Dnb deg på kundesenteret.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Dnb sparer på kontoutskrift i 18 mnd i nettbanken, men ringer du eller møter opp i banken kan de printe ut utskriften til deg. Dette koster dessverre kr 100 pr mnd.Anonymous poster hash: d0ead...90f
Gjest star123 Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Avtalegiro ikke være så slipper du disse problemene
Tiarra Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 (endret) Du kan gå tre år tilbake i tid. Edit: dobbelsjekket om perioden man kan søke tilbake i tid. Det gikk an å spore opp fra 15.01.2011. Som noen nevner, får man feilmelding om man taster feil KID. Kanskje chatten er åpen i morgen? Endret 14. januar 2014 av Tiarra
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Morsomt at mange her ber ts RINGE dit når hun skriver at abonementet hennes er stengt av.. Anonymous poster hash: 1ce4c...61a
-Fiona- Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Avtalegiro ikke være så slipper du disse problemene Skal man slippe unna skrullete huseiere må man nok flytte ut. Avtalegiro hjelper lite...
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Chatten funker 24/7 Anonymous poster hash: f0aee...b0f 1
Nasse1 Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 Bør da være mulig å søke så langt tilbake i tid. Du må nok kontakte DNB å få tilsendt en kvittering på betaling til Telipol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå