Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har prøvd i tre år uten at det har klaffet enda.. Så det sier seg selv at jeg har tatt mange graviditetstester før. Men nå synes jeg at jeg kan skimte en svak, svak strek! Vet ikke om det er ønske tenkning fra min side, så derfor spør jeg her.. Kan du se to streker? Synes den ser litt sterkere ut i virkeligheten enn på bildet. Prøv å vipp litt på skjermen kanskje.. :rodme:
5n4sid.png

OBS Bildet ble veldig stort..

Anonymous poster hash: b0aed...c7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men jeg ser bare en strek...

Anonymous poster hash: 53556...6e0
  • Liker 3
Skrevet

Jeg ser også bare én strek, dessverre..

• Liker 3
Skrevet

Kanskje, såvidt, men jeg tror nok det bare er skyggestrek. Ta en test om noen dager igjen.

Skrevet

Unnskyld, men jeg ser bare en :(

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det bare er strek for øynene mine da.. Jaja får teste om noen dager igjen.Takk for svar!

• Liker 2
Gjest TheRighteous
Skrevet

Ser det såvidt, hvis jeg ser supernøye etter. Men tror nok ikke den teller. :(

Skrevet

Ser det såvidt, hvis jeg ser supernøye etter. Men tror nok ikke den teller. :(

Nei kan godt hende det bare er en dum skyggestrek :( Får ta en ny om noen dager..

Skrevet

Kanskje muligens såvidt bittelitt, men det er fryktelig usikkert altså. Tok du den nå? Husk at det aller beste er å teste med morgenurin. :)

Anonymous poster hash: c3eec...412
Skrevet

Ser en strek, men ikke en ordentlig en, dessverre.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje muligens såvidt bittelitt, men det er fryktelig usikkert altså. Tok du den nå? Husk at det aller beste er å teste med morgenurin. :)

Ja tok den nå, hadde ikke tid i dag tidlig.. Får bare vente litt og teste på nytt :jepp:

Skrevet

Gjør det! :jepp: Du kan jo sjekke med morgenurin i morgen. Ikke sikkert det gjør utslag, men da jeg ble gravid var det ganske stor forskjell fra den første bittelille tvilsomme ministreken en dag, og til en faktisk svak men synlig strek dagen etterpå. Er ikke sikkert du har det sånn selvfølgelig, men det er ikke garantert poengløst. Spørs hvor god tålmodighet du har ;)

Skrevet

Dessverre. Ser bare en :(

Anonymous poster hash: 50806...aa1
Skrevet

Jeg ser to. Den andre streken er like bred, men uhyre svak. Hvor lenge etter at testen er tatt tok du bilde?

Anonymous poster hash: 02fca...40d
Skrevet

Forresten, legg bildet ut på www.countdowntopregnancy.com :)

Anonymous poster hash: 02fca...40d
Skrevet

Bare en strek der dessverre

Anonymous poster hash: dc550...526
Skrevet

Har dere tenkt pa hjelp?

Anonymous poster hash: 20f62...ee0

Skrevet

Billigetester pleier å bli slik etter tidsfristen. Skimter en strek på to av tre tester jeg tar.

Etter tre år behøver dere hjelp. Det å fortsatt gå og håpe er ødeleggende psykisk.

Skrevet

Jeg ser to streker, men har dessverre sett mange sånne ute å være gravid. Komme ofte etter testen har tørket. Hvis den kom opp før fristen er de jo en annen sak, da er den positiv ;)

Anonymous poster hash: d2893...cb9

Skrevet

Jeg fikk et slikt resultat 4 dager før ikm, og jeg var gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...